בגובה העיניים: אוקלי משיקה דגם חדשני דמוי מסכה

מדובר במשקפי ספורט מקצועיים שאי אפשר כל כך להתעלם מהם מבחינת הנראות כמו גם מההיבט הטכנולוגי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עולם המשקפיים מתקדמים במקביל לעולמות הספורט של הספורטאים המקצועיים והחובבים. מעת לעת יש פריצת דרך בטכנולוגיה העוטפת את הספורטאי, אשר אמורה לסייע לו ולשפר אותו. בענף הריצה אנחנו שומעים לאחרונה שפריצת הדרך היא בטכנולוגית הקרבון שהוכנסה לסולית הנעליים וכך גם בעולמות האופניים והשחייה.

שמירה והגנה מפני פגיעות | צילום: יח"צ

כעת נראה שגם עולם משקפי השמש עובר תהליכים דומים וזאת לאחר שחברת אוקלי (OAKLEY) השיקה את דגם ה"קאטו" (KATO) עבור רוכבים מקצועיים ובד בבד גם עבור רוכבים, רצים וספורטאים חובבים. מדובר במשקפי ספורט מקצועיים שאי אפשר כל כך להתעלם מהם מבחינת הנראות כמו גם מההיבט הטכנולוגי. המשקפיים הינם חסרי מסגרת ועם שדה הראייה המורחב מצליחים להעניק תחושה דמוית מסכה.

תחושה זו מספקת את הביטחון הדרוש על מנת להגיע לרמה חדשה של ביצועים תוך שמירה והגנה מפני פגיעות. אוקלי קאטו משלבים לדבריהם את כל המחקרים והחידושים הכוללים מערכת הטיה מתכווננת ורפידות אף מרובות, על מנת לאפשר התאמה חלקה ונוחה.

צריך לשים לב לעיצוב הייחודי התואם לקווי המתאר של הפנים, הבא לידי ביטוי באמצעות עיצוב עדשות פיסולי המעניק יכולת אופטית וצלילות ראייה חדה. מסגרת ה-O-Matter הינה חזקה וקלה, על מנת לספק עמידות ונוחות לאורך כל היום. אם נעבור לרפידות האוזניים נגלה שהם של Unobtainium ומעוצבות מעל הרקות על מנת ליצור אחיזה ללא החלקה.

כיסוי אופטימלי | צילום: יח"צ

העיצוב הספורטיבי והפונקציונלי, שתוכנן תוך מחשבה על ביצועים ספורטיביים, מספק כיסוי אופטימלי, שדה ראייה רחב יותר, שמירה על המסגרת והגנה מפני פגיעות. הם זמינים עם עדשות בטכנולוגיית פריזם (Prizm) המיועדת לשיפור הצבע והניגודיות, כך שתוכלו לראות פרטים נוספים ולהפיק את המרב מכל פעילות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג