אוקלי משיקה לראשונה דגם משקפי ספורט עם עדשות מוזהבות

מותג משקפי הספורט אוקלי משיק לראשונה דגם משקפי שמש עם עדשות מוזהבות -הדגם יוצג לראשונה במשחקים האולימפיים של טוקיו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו שיתקיימו ב-23 ביולי, השיקה אוקלי (Oakley) במהדורה מוגבלת דגם משקפי שמש עם עדשות מוזהבות מסדרת אוקלי קאטו (Oakley Kato), עם עדשות פריזם (Prizm) 24 קראט. לדברי החברה, משקפי השמש מיועדים לפרוץ את גבולות הביצוע בעזרת תכנון ייעודי המתאים לקווי מתאר הפנים לטובת מראה חלק.

אוקלי קאטו | צילום: יח"צ

המשקפיים מעוצבים כך שמבנה העדשה, הארכיטקטורה חסרת המסגרת, פונקציית ההטיה ורפידות האף יוצרים התאמה אישית לקווי המתאר של פני הספורטאים. בשילוב עם טכנולוגיית Prizm Lens, המשקפיים מעצימים את הספורטאים בעזרת כיסוי אופטימלי, שדה ראייה רחב ועדשות שנועדו להגביר את הצבע והניגודיות ולאפשר הבחנה בפרטים נוספים.

העיצוב המתקדם של משקפי הקאטו נועד להתאים את העדשה קרוב ככל האפשר לפנים וכך לספק כיסוי אופטימלי, שדה ראייה רחב יותר, שמירת מסגרת והגנה מפני פגיעות:
עדשה: בעזרת גיאומטריה פיזיומורפית, ההתקדמות האחרונה בעיצוב אופטי, העדשה תוכננה עם כיסוי רחב וקשיחות באזורים מרכזיים המדמים את המאפיינים המבניים של מסגרת.

מנגנון השיפוע: מנגנון התאמה חדשני מסייע בהטיית העדשה להתאמה נכונה ונוחה לפנים שונות.

רפידות אף: המשקפיים מגיעים עם שלוש רפידות אף של Unobtainium בעוביים שונים ליצירת זוויות שונות בכדי לאפשר את ההתאמה הנדרשת עם אחיזה ללא החלקה.

טכנולוגיית עדשות Prizm: המשקפיים מגיעים עם עדשות Prizm המיועדות להגביר את הצבע והניגודיות ולאפשר הבחנה בפרטים נוספים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג