אדידס משיקה את Solar Boost בטכנולוגיה פורצת דרך

החברה משיקה נעל ריצה המיוצרת בטכנולוגית TFP בה משתמשים לייצור חלקי רובוטים ומטוסים ולדבריה הנעל מתאימה את עצמה לרגלי הרצים באמצעות שימוש בסיבים ייחודים ותפירה מדויקת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נעל הריצה סולר בוסט ( Solarboost) הנה קלת משקל (295 גרם) ובעלת פונקציונליות מקסימלית בזכות שימוש בטכנולוגיה הנחשבת מהפכנית ונקראת TFP, אשר מבצעת התאמה מדויקת לרגלי הרצים השונות. החברה מציינת כי היא מציעה דגם נשי הכולל גפה בצבע כחול עמוק בשילוב תכלת מרענן, ודגם גברי המציע גפה שחורה בשילוב תכלת וטוויסט כתמתם.

דגם הגברים. סולר בוסט

הטכנולוגיה החדשנית (TFP (Tailored Fibre Placement, מייצרת סיבים מותאמים אישית באמצעות תפירתם והנחתם בצורה יסודית ומדויקת. בטכנולוגיה זו משתמשים לייצור מוצרים קלי משקל כמו חלקים מסוימים ברובוטים, מטוסים ומסוקים וכמו גם במפעלי טקסטיל מתקדמים הפועלים בייצור יבש. אדידס נחשבת כחלוצה בתחום ההנעלה בעולם, אשר עושה שימוש בטכנולוגית TFP מאחר ו-SolarBoost היא הנעל הראשונה בעולם המיוצרת בטכנולוגיה זו.

דגם הנשים. סולר בוסט

בדומה למעבורות החלל, אשר כל חלק בהן משרת מטרה מסוימת, כל אחד ממרכיבי הנעל עבר תהליך התאמה מרבי לביצועים הספציפיים לפונקציה שאותה הוא ממלא: מבנה סימטרי חדש וקל המגביר את יציבות הרגל בעת הריצה; תמיכה מרבית באזור העקב בזכות מבנה המאפשר תנועה חופשית של גיד אכילס, במקביל לגזרה רחבה יותר המאפשרת התאמה נוחה; סוליית BOOST המספקת ריפוד מעולה וקליל הממריץ את הרצים בדחיפת כף הרגל מהקרקע; סולית גומי עם אחיזה מעולה המסתגלת לדפוס התנועה של כפות הרגליים של כל רץ על מנת לספק תנועה חלקה וגמישה יותר. הנעל תימכר בישראל במחיר 650 שקל.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג