אדידס משיקה את PULSEBOOST HD, נעל ריצה חדשה בסדרת הבוסט

הנעל החדשה פותחה בשיתוף קבוצות רצים אורבניים מניו יורק, פריס וברלין, במטרה לספק יציבות מקסימלית הנחוצה במיוחד בעת ריצה עירונית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חטיבת הריצה של אדידס משיקה בימים אלו דגם חדש של נעלי ריצה מקצועיות, אשר תוכננו במיוחד עבור אוהבי ריצת הרחוב PULSEBOOST HD. בארץ ובעולם הפכה הריצה האורבנית בין המדרכות, הפארק והאספלט לפופולרית מאוד ומדובר, כך על פי החברה, בסגנון ריצה אשר מצריך ערנות, קואורדינציה ותגובתיות מהירה בהתאם למסלול המשתנה.

שיתוף פעולה עם רצים מניו יורק, פריס וברלין | צילום יח"צ

בכדי לענות על צרכים אלו, אדידס שיתפה פעולה עם רצים אורבניים מניו יורק, פריס וברלין ויצרה את הנעל יחד איתם. הדגם החדש הוא הדגם הראשון של המותג המציע את ה-Boost HD, שנחשב לשלב האבולוציוני הבא של טכנולוגיית הרפידה המרכזית שפיתחה החברה. רפידת ה-BOOST HD מציעה יציבות מקסימלית, לצד נוחות והחזר אנרגיה לרצים.

בנוסף לרפידה החדשנית הנעל החדשנית מציעה שני חידושים מרכזיים נוספים:
• Continental Adaptive Traxion – סוליה חדשה העשויה מגומי של חברת הצמיגים Continental ופותחה בעזרת בינה מלאכותית כדי לספק אחיזה המאפשרת שינוי כיוון מהיר בכל משטח, יבש או רטוב.
• Adapt Knit – גפה חדשה וגמישה המתמתחת במקומות הנחוצים.

ההשקה הראשונה של הנעל תציע שני דגמים, אחד לנשים ואחד לגברים, בקשת צבעים המאפיינת את הגוונים העירוניים כמו אפור, שחור וכתמתם.

מחיר: 600 שקל





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג