אדידס חשפה היום את חולצת הריצה הרשמית למרתון סמסונג ת"א 2016

החולצה איתה ירוצו משתתפי מרתון סמסונג ת"א 2016 בכל המקצים, נחשפה היום במסיבת העיתונאים השנתית לקראת המרתון אשר יתקיים ב-26.2.16
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת adidas, חשפה היום את חולצת הריצה הרשמית למרתון סמסונג ת"א 2016, אירוע הריצה הגדול בישראל. החולצה תחולק לרצים בכל המקצים ותשטוף את רחובות העיר תל אביב באדום-כחול ובהאשטאג המזוהה של החברה – #boost.

חולצת מרתון סמסונג תל אביב צילום רון קדמי

חולצת מרתון סמסונג תל אביב 2016 | צילום: רון קדמי

"את החולצה ייצרנו בשיתוף עם המטה המרכזי של adidas בגרמניה, לפי הסטנדרטים הגבוהים בעולם", אומר שמעון קייזרמן, מנהל חטיבת הריצה באדידס, "החולצה משלבת את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחום הריצה, ביניהן טכנולוגיית ה-climalite של אדידס המאפשרת לחולצה לנדף זיעה ביעילות המרבית, תוך שהיא שומרת על קלילותה – החולצה משקלה עומד על 150 גרם בגרסה הגברית ו-120 גרם בלבד בגרסה הנשית. בקיצור, החולצה המושלמת לריצת מרתון".

החולצה מודפסת לאורכה ולרוחבה עם שלושה פסים בצבע shock blue על רקע הצבע shock red. אלו שני הצבעים הבולטים של אדידס לעונת הקיץ הקרובה 2016. על חלקה הקדמי של החולצה מודפס ההאשטאג #boost – הפטנט של החברה משנת 2013. ב-2015 רשמה לעצמה החברה למעלה מ-30 זכיות במרתונים מובילים בעולם כשגם את שיא העולם קבע דניס קימוטו (02:02:57), כשעל רגליו נעלי ה-adizero boost.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג