אדידס חושפת את נעל הריצה הרשמית לטוקיו 2021

הנעל פותחה לאחר ארבע שנות איסוף, ניתוח ומחקר של נתוני מתאמנים מכל העולם. בזכות פיתוח זה שולבו הנתונים שהתקבלו עם טכנולוגיה חדשנית של הדפסה תלת-ממדית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אדידס הכריזה היום על השקתו של דגם ה-4D החדש שלה: 4DFWD, נעל הפודיום הרשמית שלה למשחקים האולימפיים של טוקיו 2021. במסגרת המשחקים האולימפיים, שגרירי אדידס אשר יזכו לעלות על הפודיום, יעשו זאת עם ה-4DFWD שהיא כאמור נעל הפודיום הרשמית של החברה.

נעל הפודיום לטוקיו 4DFWD | צילום: יח"צ

הדגם החדש פותח באמצעות איסוף, ניתוח ומחקר של נתונים ממתאמנים ורצים מכל העולם, זאת בשיתוף חברת מדפסות התלת-מימד "Carbon". התוצאות הובילו ליצירת צורת הסוליה "הסרוגה" הייחודית. הסוליה שהתקבלה מדויקת יותר, מותאמת למתאמנים, בעלת צורה דמוי קפיץ המדייקת את התנועה ומאפשרת למתאמנים ולרצים למצות את תנועתם בכל צעד.

צורת ההדפסה הייחודית של הנעל הסריגה, נבחרה מבין 5 מיליון אפשרויות שונות של צורות סריגה' שונות. הסוליה עשויה מ-39% אחוז חומרים טבעיים וצורת הסוליה הסרוגה בצורת פפיון מאפשרת תנועה קדמית מרבית ומונעת פגיעות אנכיות.

במבחנים שונים בתנאי מעבדה וחוץ, נמצא כי דגם ה-4DFWD מפיק פי 3 יותר תנועות קדמיות מנעלי ריצה רגילות, זאת בעזרת הסוליה דמוית הקפיץ הייחודית, שמאפשרת תנועה חופשית יותר ודוחפת קדימה. כתוצאה מכך העומס שהרגל מפעילה על הנעל פוחת בכ-15%.

מדפסת התלת-ממד | צילום: יח"צ

אז איך זה עובד? למעשה, כאשר מפעילים לחץ על הסוליה במהלך הריצה (בתנועה אנכית-עקב וכף הרגל יורדים ביחד, ועולים ביחד) הסוליה למעשה דוחפת את הרגל קדימה ומבצעת תנועה אופקית – עקב וכף רגל יורדים ביחד ולאחר מכן העקב עולה לפני כף הרגל. זאת בשונה מנעליים אחרות. תנועתיות זו גורמת לדברי החברה, לריצה נוחה יותר, ללא לחצים על הרגל ובמטרה להניע את הרץ קדימה. את הסוליה הייחודית של הנעל משלים החלק עליון ה-PRIMEKNIT, העשוי פוליאסטר ממוחזר. שילוב זה יוצר נעל קלה ביותר, ללא תפרים שננעלת כמו גרב ובמהלך התנועה העיצוב הייחודי יוצר תמיכה וקלילות למתאמן בזמן הריצה.

טווח מחירים: 650 שקל-850 שקל – מהדורה מוגבלת זמינה החל מתאריך 15 במאי.
הקולקציה המלאה תהיה זמינה בישראל החל מחודש אוגוסט בחנויות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג