נעול עליכם – איך בוחרים נעלי ספורט טובות?

הקיץ בפתח וכולנו רוצים להיראות במיטבנו, והמוטיבציה לעשות ספורט גדלה. אז לפני שמתחילים להשקיע בנושא ולא משנה באיזה תחום נבחר, חשוב לרכוש את הציוד המתאים והאידאלי עבורנו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בשיתוף בנק לאומי

הקיץ בפתח וכולנו רוצים להיראות במיטבנו, והמוטיבציה לעשות ספורט גדלה. ספורט הוא דבר נפלא שמומלץ לעשות כל השנה. הוא שומר על הבריאות וגורם להרגשה טובה. עם זאת, לפני שמתחילים להשקיע בנושא, ולא משנה באיזה תחום נבחר, חשוב לרכוש את הציוד המתאים והאידאלי עבורנו. כך החוויה הספורטיבית תהיה נעימה ובטוחה כפי שהיא צריכה להיות. במאמר הבא ניתן כמה טיפים חשובים שכדאי לזכור כשבאים לבחור נעלי ספורט טובות.

מה הפרמטרים החשובים ביותר לקניית נעלי ספורט? | צילום: Image by David Mark from Pixabay

נעליים, קונים מהר?

לפני שניגשים לקניית נעלי ספורט, יש לחשוב מה הפרמטרים החשובים ביותר עבורנו. בטיחות היא כמובן הדבר הכי משמעותי, אבל קיימים גם היבטים נוספים שכדאי לבחון – סוג הספורט, מחיר, נוחות, אסתטיקה ועוד היבטים לפי אופי הקונה.

מחיר הוא פקטור רציני אצל לא מעט אנשים, ורבים נוטים לחפש נעליים זולות. עם זאת חשוב לשים לב לכך שבהרבה מקרים עדיף לקנות זוג יקר ואיכותי שיחזיק לאורך זמן, מאשר זוג זול עם חיי מדף קצרים, מה שייאלץ אותנו לחזור במהרה לחנות ולרכוש זוג נוסף. אם בכל זאת מחירים גבוהים מרתיעים אתכם, דעו שבעולם הספורט על שלל תחומיו – חדר כושר, ספורט ימי וכו' – יש לא מעט מבצעי 1+1. אז שווה למצוא שותף לספורט (גם בשביל החברה כמובן) ולהשיג עסקה משתלמת לכל הצדדים.

עניין מהותי נוסף כאמור הוא סוג הספורט שאתם עושים. נעלי ספורט שונות זו מזו ומותאמות לפעילויות ספורט ספציפיות. אם אתם חובבי ריצה למשל, חפשו נעליים עם בולמי זעזועים איכותיים. אם אתם שחקני כדורגל, נעליים עם פקקים יהיו טובות יותר עבורכם. בכל מקרה, מומלץ מאוד להתייעץ עם המוכרים בחנות ולעדכן אותם בסוג הספורט שאתם עושים. הם כבר יעזרו לכם למצוא את הזוג האידאלי.

עכשיו צריך למדוד

אם סיימתם לבחון את כל השיקולים ומצאתם את זוג נעלי הספורט שלכם – זה שיושב עליכם בול מבחינת מחיר, סוג, וגם נראה טוב לטעמכם – הגיע הזמן למדוד. לכל אחד מאיתנו מבנה כף רגל שונה במעט ולכן יש לבדוק כל נעל באופן אישי שהיא אכן נוחה וטובה לכם. לאחר שבחרתם את הנעליים בחנות אל תתביישו – הסתובבו איתם ברחבי המבנה, רוצו במקום ואפילו זנקו לקפיצת שוער אם צריך. הישארו עם הנעליים עליכם כמה זמן שיידרש כדי שתהיו נעולים עליהן ובטוחים שהן אכן נוחות ובטיחותיות עבורכם. זוהי רכישה חשובה ושווה להשקיע בה מדידה ארוכה – כך תיהנו כמו שצריך מהספורט וגם תמנעו נקעים ופציעות.

עוד רגע תתחדשו

אנחנו מקווים שהטיפים שנתנו כאן יעזרו לכם לבחור את זוג נעלי הספורט שיתאים לכם לפחות כמו שנעל הזכוכית התאימה לסינדרלה. אם השקעתם מחשבה, אין שום סיבה שזה לא יקרה.

רגע אחרי הקנייה, מתחיל הכיף האמיתי. אז גרבו גרביים, נעלו את הנעליים החדשות וצאו להתאמן, בהצלחה!


תוכן שיווקי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג