מבחן שוונג || בגד הים של חברת SunWay

עונת השחייה בשיאה, אז יצאנו לבחון את בגד הים עם יתרון הבד מסנן הקרינה של סאנווי - התוצאות כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן

עונת המשחים כמעט כאן ובמקביל אליה עונת הרחצה בשיאה וזאת אחת הסיבות שחברות בגדי הים מקדמים כעת את הדגמים החדשים שלהם ומנצלים את העונה לשם כך. החברות השולטות בשוק השחייה מביאות איתן איכויות שונות בנוסף למוניטין ומיתוג הנשען על עולמות הספורט השונים. מי שרוצה להיכנס ולחדור לעולמות האלו, חייב למצוא לעצמו ערך חדש שאיתו הוא יפרוץ ויתמודד איתן. תחרות חשובה לא רק באליפויות ובתחרויות שחייה, אלא גם בשוק הזה ולכן כאשר חברת סאנווי (SunWay) שידועה כחברה המוכרת בבגדי ההגנה מהשמש החלה לייצר מכנסי-ים, היה מעניין לבחון אותם.

מכנס-ים מבד מסנן קרינה

הבידול והייחוד של מכנסי הים שנבדקו הוא בכך שהינם שמים דגש ומיוצרים עם בד מסנן קרינה, דבר אשר הוא בעל יתרון למי ששוחה בים או בבריכה זמן רב באופן מצטבר בחודשי הקיץ. מה זה אומר? על פי בדיקה, בדים רגילים הם בעלי מסנני קרינה ברמת 8 UPF, כאשר לפי הסטנדרט הבינלאומי רק בד בדרוג 40 ומעלה מתויג כחוסם קרינה. המכנס שנבדק במבחן עשוי מבד 50 UPF שחוסם, כך מסתבר יותר מ-98% מקרני ה-UVA ו-UVB. עד כאן הפרק הטכני, אך חשוב להדגיש כי בד חוסם קרינה לשחיינים חובבים או מקצועיים הוא מדד חשוב בהחלט בקיץ ויתרון בולט.

מכנס הטייץ שנבדק במבחן הינו בנוסף להיותו חוסם קרינת UV, הוא גם מנדף זיעה (ולכן מיועד גם לריצה) וניתן לומר עליו שהוא נעים למגע. הוא מתייבש בקלות, מונע שפשפות וניתן לעשות איתו מגוון רב של פעילויות ים או בריכה, מבלי הצורך להחליף למכנס אחר. המכנס מצויד בשרוכי קשירה להצמדה נוספת (למרות שאין צורך) ולאחר מספר שטיפות וניקוי על פי ההוראות שעל התווית (כביסה ביד במים קרים, הוא נשאר צמוד ולא נפגעה לו האלסטיות. חסרון שמצאתי במכנס, הוא בכך שאין לו כיס נסתר קטן (נתקעתי עם המפתח) לשים בו דברים, כפי שיש במכנסי ריצה למשל ועל אחת כמה וכמה שהוא מיועד גם לריצה. המכנס נמכר בצבעים קצת חיוורים ומוגבל רק לצבעים: אפור, שחור וכחול – הייתי מצפה למגוון רחב יותר. יחד עם זאת מבחינת המחיר אין ספק שמדובר בעלות-תועלת טובה למדי.

יותר: טכנולוגיה מתקדמת של בד מסנן קרינה

פחות: ללא כיס ומצומצם בצבעים

סוג בד: 100% פוליאסטר

נראות: צמוד לגוף ולא מאבד את האלסטיות

מחיר: 80-90 שקל

ציון שוונג: 8 מתוך 10

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג