לא רק מגלשות מים – על פעילויות מקוריות לילדים בקיץ 2021

עברנו שנה לא קלה וכך גם ילדינו, ועכשיו עם כניסתו של קיץ 2021 כל הורה רוצה לתכנן פעילויות לילדים שלו. הנה כמה פעילויות שונות לילדים בקיץ הקרוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עברנו שנה לא קלה וכך גם ילדינו, ועכשיו עם כניסתו של קיץ 2021 כל הורה רוצה לתכנן פעילויות לילדים שלו. עוד פארק מים? עוד יציאה לים? אפשר, ואפשר להיות קצת יותר מקוריים. הכתבה תציג פעילויות שונות לילדים בקיץ הקרוב.

משחק משפחתי חינוכי

מתוך מגוון פעילויות לילדים, אחת מהן היא פעילות משפחתית המלווה בחידונים ופתירת רמזים הקשורים במורשת הארץ והכרת הסביבה המגבשת את המשפחה ומלמדת את הילדים קצת על אתרים שונים. למשל, בתל אביב מתקיימים בשבתות משחקי ניווט באמצעות אפליקציה אינטראקטיבית ומאתגרת. בפעילות מתחרים עם משפחות נוספות כאשר המטרה היא לנווט בין אתרים חשובים שונים בעיר ולבצע משימות יצירתיות בשיתוף פעולה. גם פעילות ביתית היא אופציה למשחקים משפחתיים כמו: קלפים, מונופול, דמקה, טאקי וכיוצא בזה. הגיבוש המשפחתי חשוב בין אם הוא בבית ובין אם בחוץ.

אפשר מגלשות מים ואפשר להיות קצת יותר מקוריים | צילום: Image by Michelle Raponi from Pixabay

טיול חינוכי ומעשיר

גם מבלי לשחק אפשר לצאת עם המשפחה לטיול ברחבי הארץ. לא חייבים לישון באזור ואפשר לעשות טיול מהבוקר עד הערב, אך בהחלט ניתן לשלב בו גם קמפינג מתחת לכיפת השמיים, ג'יפים וחוויה קצת שונה באוויר הפתוח. בין אם מדובר על טיול באזור הערבה או בנגב ובין אם על טיול בצפון, ישנן שמורות טבע רבות בהן ניתן לטייל עם המשפחה וללמוד על הצומח והחי, גיאוגרפיה וקצת היסטוריה על המקום.

מופע בשפת הסימנים

לכבוד שבועות יצאו בבית אבי חי בירושלים במופע לילדים בשפת הסימנים בו הוזמנו הילדים ללבוש לבן, לשיר שירים בשפת הסימנים וללמוד כיצד מבטאים בשפה זו את שבעת המינים. בנוסף, הילדים מוזמנים לסדנאות משפחתיות בנושאים שונים. בחג השבועות למשל, השתתפו בסדנה של ביכורים, קציר וטבע.

מצלמים עם הילדים סרטון לטיק טוק

פעילות מקורית נוספת לכל המשפחה היא צילום סרטון לטיק טוק. ניתן לצאת לים, לשדה, ליער או לכל מקום אחר ולערוך ביחד סרטון המשלב נוף פסטורלי, ריקודים וליפסינג באפליקציה המפורסמת. מבחינת הילדים ההתקרבות של המשפחה למשהו שאותו הם יודעים לנהל בצורה מצוינת הוא ערך כי למעשה הם מלמדים את ההורים כיצד לערוך סרטוני טיק טוק. ולהורים הערך הוא ההתקרבות לילדים. ואיך אומרים? – אם אתם לא יכולים להילחם בזה, הצטרפו לזה. מומלץ לבחור ביחד עם הילדים את השירים, התפאורה, אתרי הצילום, לערוך ולצפות בסרטונים ביחד.

טיול אופניים או סאגווי

פעילות עם ילדים יכולה להיות גם בדגש ספורטיבי. אם יש לכם אופניים כדאי מדי פעם לצאת לטיול אופניים משפחתי ביישוב שלכם או להיעזר במנשא לאופניים ואף לטייל במקומות רחוקים יותר. כיום אין בעיה אף לשכור אופניים או סאגווי כמעט בכל מקום ובעיקר בתל אביב ולערוך טיול משותף על גלגלים מבלי להיקלע לעומסי תנועה. למשל, טיול אופניים בפארק הירקון יכול להיות נהדר מאחר שהוא שופע במסלולי אופניים והרבה ירוק.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג