השראה אולימפית: השחיין יעקב טומרקין העניק השראה לתלמידי בית ספר

במסגרת פרוייקט המנטורים של סמסונג בקהילה, התארח השחיין האולימפי יעקב טומרקין כמנטור בפני עשרות תלמידי בית הספר ושיתף אותם במשמעויות שנדרשו ממנו על מנת להיות ספורטאי ברמה אולימפית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הבוקר קיים השחיין האולימפי יעקב טומרקין, שיחת מנטורינג לכ-50 תלמידי בית הספר מקיף עירוני א' באשקלון, במהלכה סיפר על הדרך שעשה מאז היום הראשון בו נכנס למים ועד למקום השביעי והמכובד בעולם באולימפיאדת בייג'ין.
בשיחה שיתף טומרקין את הילדים במשמעויות שנדרשו ממנו בכדי להיות ספורטאי אולימפי, שכוללות לו"ז אימונים תובעני ומחייב, ויתור על דברים שעושים ילדים ובני נוער "רגילים" וכן על רגעי השיא המרגשים בהם שבר את שיאי ישראל וקבע את הקריטריון להשתתפות באולימפיאדות בייג'ין וריו.

_MG_7367 (1)

שיתף את הילדים במשמעויות שנדרשו ממנו בכדי להיות ספורטאי אולימפי. טומרקין | צילום: מיכל חלבין

השיחה היתה מעוררת השראה ומעצימה עבור כל התלמידים שנכחו ושאלו שאלות רבות. המפגש נערך כחלק מפרוייקט המנטורים של סמסונג בקהילה, במסגרתו נפגשים ילדים המתמודדים עם מחלה או קושי כרוני למפגשי השראה עם ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים. בחלק מהמפגשים מארחים הילדים את הספורטאים בכיתה או בקבוצת הספורט אליה הם שייכים על מנת לשתף עוד ילדים בסיפורים מעוררי ההשראה של הספורטאים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג