כך מעצימים ילדים בעלי קושי בריאותי בעזרת ספורט

סמסונג ממשיכה בפרויקט המנטורים שלה, בו ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים מקיימים סדנאות העצמה לילדים החולים במחלות כרוניות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השבוע התקיים הכנס השנתי של מחלקת הסכרת בבית חולים זיו בצפת, אליו הגיעו עשרות ילדים ובני נוער מטופלי המרפאה ובני משפחותיהם. מפאת גילם, ההתמודדות של ילדים עם קשיים בריאותיים הוא מצב לא קל עבורם ולא פשוט עבור המשפחה התומכת אותם. בשל כך, מפגשים של ספורטאים הישגיים עם אותם ילדים מעניקים להם כוחות מנטליים מחודשים שעוזרים להתמודד ולעבור את התקופה הזו. פרויקט מיוחד שכזה התקיים במחלקת הסכרת בבית החולים זיו והוא אכן נועד לייצר גשר שכזה בין הצדדים. במסגרת הפרויקט נפגשים ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים עם ילדים המתמודדים עם קושי בריאותי מתמשך ומשתפים אותם בשיחות השראה במקורות הכוח וההתמודדויות הפיזיות והמנטליות שלהם.

70813.2

מפגשים של ספורטאים הישגיים עם אותם ילדים מעניק להם כוחות מנטליים מחודשים | צילום: מיכל חלבין

בפרויקט השתתפו כאמור, ילדי המרפאה של מחלקת הסכרת, אשר זכו למפגש מעשיר ומרגש עם נבחרת ישראל בטאקוונדו וזאת במסגרת פרויקט המנטורים של סמסונג. הספורטאים סיפרו לילדים על הטאקוונדו, כיצד זה מעצים אותם ואיך מנווטים את הספורט הזה לדברים חיוביים. עשרות הילדים שהגיעו למפגש יחד עם הוריהם, השתלבו מיד בסדנה וקיבלו מעבר להרצאה קלילה ונחמדה, גם הדגמות ושיעורים אמיתיים.

70813.1

הילדים שמחו לבלות יום חיובי ומעשיר במרפאה | צילום: מיכל חלבין

האווירה היתה חוויתית מעשירה ומעצימה. מרפאה הסכרת בצפת, היא אחת משלושת המוקדים להם תרמה סמסונג כיתות דיגיטליות, בנוסף לבית החולים לילדים שניידר ובית החולים קפלן. הילדים שמחו לבלות יום חיובי ומעשיר במרפאה וזאת בעזרת גילי חיימוביץ – אלוף אולימפי לנוער ואלוף אירופה לנוער, בתאל גטרר – אלופת אירופה שהשתתפה באולימפיאדה, גדי חיימוביץ אלוף ישראל הבינלאומית, אלוף סרביה הבינלאומית, נמרוד קרביצקי שהגיע במקום השלישי באליפות קרואטיה הבינלאומית.

70813.4

חוויה מעשירה ומעצימה | צילום: מיכל חלבין




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג