אלוף ישראל ברולרבליידס ינסה לשבור את שיא המסלול של "דור אלון סובב כנרת"

איתי דרורי מתכוון לנפץ את השיא ולקבוע רף שיהיה קשה מאד לשבור בעתיד אפילו לחלק נכבד מרוכבי האופניים לדבריו. ראיון במהירות מסחררת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אלפי הרוכבים שירכבו בדור אלון סובב כנרת ביום שבת, ימצמצו וישפשפו עיניים במהלך האירוע כשיראו את מחליקי הרולרבליידס חולפים על פניהם במהירות מסחררת המגיעה לעתים ל-30 קמ"ש. איתי דרורי, 32, ינסה הפעם לשבור את שיא המסלול ברולרבליידס ולרדת מזמן של 2:05 שע' שנחשב עד היום לתוצאה הטובה ביותר. דרורי אולי פחות מוכר לכם כיוון שאינו מרתוניסט או טריאתלט, אך הוא סגן אלוף עולם למסטרס בקטגורית גיל 30-35 לשנת 2015, אלוף ישראל בהחלקה מהירה על רולרבליידס ומחליק הקרח הישראלי הראשון שהתחרה בהחלקה מהירה במסלול הארוך. לקראת האירוע ראיינו אותו, על מנת להחליק איתו שיחה, להכיר אותו ולשמוע ממנו על ההישגים שלו ועל הציפיות שלו.

84895-2

מייצג את ישראל בארבע השנים האחרונות באליפויות העולם | צילום : אסף אמברם

עוד כתבות בנושא
איך מתכוננים לאירוע האופניים סובב כנרת דור אלון?
צ פ ו || סובב כנרת באופניים: חוויה לכל החיים
"בזכות סובב כנרת, השנה אשתתף בהרבה אירועי אופניים"

ספר קצת על עצמך ועל היסטוריית ההישגים שלך ברולרבליידס עד היום.

"אני אלוף ישראל 6 פעמים ברצף מאז שנת 2010, בהחלקה מהירה על רולר בליידס ואני מייצג את ישראל בארבע השנים האחרונות באליפויות העולם. בשנת 2015 בשיא היכולת שלי הגעתי לדירוג של מקום 44 בעולם למרחק מרתון בטיוואן. מעבר לזה אני גם מחליק הקרח הראשון שמתחרה למרחקים ארוכים בענף שנקרא "לונג טראק" (Long Track). מעבר לזה כמובן שיש מאחורי כמה הישגים בין לאומיים בתחרויות אחרות".

מדוע החלטת לשבור את השיא דווקא בסובב כנרת?

"מחליקי הרולר מגיעים להקפת הכנרת כבר יותר מעשור ברציפות ומחזיקים בהקפת הכנרת כאתגר קשה שבו המהירות וזמן הסיום הוא אתגר בפני שעצמו, בוודאי כשמדובר במהירות ממוצעת שמעל ל-30 קמ"ש. בשנת 2009 טרם עזיבתי למגורים בחו"ל למטרת אימונים על הקרח, קבעתי את שיא הקפת הכנרת שעמד בזמנו על 2:08 שע', מאז ועד היום מכיוון שגרתי בחו"ל לא הייתי בהקפת הכנרת מ-2009. לפני שנתיים נשבר השיא על ידי מחליק אחר וכרגע הוא עומד על 2:05 שע'. לפני שנה היה גשום ולכן המחליקים נאלצו להחליק במהירות שלא אפשרה את שבירת השיא מחדש".

84895-1

האם יצליח לשבור את שיא המסלול? | צילום: Hsu Jackson

האם שברת עד היום שיא בתחרות כלשהי?

"אין אפשרות לשבור שיא בתחרות כלשהי, אנחנו מדברים על השיא שרלוונטי רק להקפת הכנרת. השיא האישי שלי למרתון לצורך העניין נכון להיום עומד על 1:06 שע' באליפות העולם בטיוואן".

מה הסיכויים לשבור את השיא בסובב כנרת?

"את השיא קבעתי בשנת 2009 , שנה לפני שעזבתי את הארץ לטובת הפיכתי לספורטאי מקצועי, כיום לאחר 7 שנים אני לא מתכוון לשבור אותו, אלא לנפץ אותו ולקבוע רף שיהיה קשה מאד לשבור בעתיד אפילו לחלק נכבד מרוכבי האופניים".

האם תנאי מזג האוויר ביום שבת יהיו מתאימים לרולרבליידס?

"נכון לרגע זה, התחזית נראית נפלא ללא גשם ועם מזג אוויר של 18 מעלות. יחד עם זאת רוח במהירות של 14 קמ"ש לא תעשה את העניין לקל".

אם תשבור את השיא למי תתקשר ראשון לאחר הסובב?

"לאנשים ולאישה שהכי קרובים אלי בחיים".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג