"בזכות דור אלון סובב כנרת, השנה אשתתף בהרבה אירועי אופניים"

כ-10,000 רוכבים ורוכבות השתתפו ב"דור אלון סובב כנרת" שהתקיים במזג אוויר סתיווי ונהדר וסימן שלב חדש באירועי האופניים הגדולים בישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

למשתתפים ב"דור אלון סובב כנרת" היה בשבוע שעבר לבטים לא מעטים לגבי האירוע. מזג האוויר הסוער שהיה לאורך השבוע, נטע בהם  חששות לא מעטים. יחד עם זאת למארגני האירוע היה ביטחון שדווקא אזור הכנרת יהיה שמשי וללא גשמים ואפילו יציב לאלפי המשתתפים טמפרטורות אידיאליות ואכן כך היה. מי שנכח בהזנקה של שש וחצי בבוקר, לא היה יכול שלא להתפעם ולהתפעל מחגיגת האופניים שהיתה על קו הזינוק. בחולצות תכולות עמדו רוכבות נבחרת ישראל באופניים ומאחוריהן כלל המזנקים. עם קריאת ההזנקה יצאו אלפי הרוכבים והרוכבות להקפה מלאה של הכנרת ולאחריה הוזנקה גם חצי ההקפה ויתר הזינוקים, כאשר הכרוז מתחרה על קריאות השמחה של הרוכבים שנחיל הרוכבים יצא לדרך.

IMG_2994

 

לתעודת השתתפות מהאירוע – היכנסו
לתמונות מהאירוע – היכנסו

מי שהספיק להגיע כבר ביום שישי למתחם בו האירוע התקיים, זכה לשמוע את ההרצאה של הרוכב חנוך רידליך שרוכב בכל מקום אפשרי בארץ ובעולם, והתפנה לספר בפני המשתתפים ב"דור אלון סובב כנרת", על הצבת יעדים והגשמת חלומות באמצעות האופניים. הקהל שהשתתף בהרצאה סיפר כי היה מעניין לשמוע כיצד ניתן לרתום את התחביב לדבר הרבה יותר רחב ומפעים ויתכן שכבר חלק מהמשתתפים הציבו לעצמם יעדים חדשים לשנה הבאה.

IMG_3444

 

בקו הסיום של ההקפה המלאה פגשנו קבוצת רוכבות ורוכבים שסיפרו על החוויה שלהם ברכיבה וכמה שהם זכו ביום עם מזג אוויר שמשי וסתיווי, אך המסר הכי יפה ומלא השראה שהם אמרו היה, כי בזכות "דור אלון סובב כנרת" השנה הם ישתתפו בהרבה מרוצי אופניים השנה. זו היה משפט סיכום שחתם ונעל את התחושה שכנראה רוב המשתתפים חשו כאן.

IMG_3097IMG_3441 IMG_3317


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג