מבחן שוונג || חולצת ריצה קלה מדגם Better than naked

הבוחן שלנו העמיד למבחן את החולצה של The North Face, שמעידה על עצמה שהיא כמעט חסרת משקל. האם כך? כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בשנים האחרונות הבינו בחברות הביגוד הספורטיבי, שמשקל החולצה והאווריריות שלה, הם בסיס כמעט בלתי מתפשר להנאה ספורטיבית. העמדנו למבחן את החולצה Better than naked של דה נורת' פייס (The North Face) שמצהירה כי החולצה מנדפת זיעה, קלת משקל וכתוצאה מכך מצננת את הגוף.

חולצה עם טכנולוגיה של קירור הגוף

הרבה רצים ורצות מעידים שבזמן ריצה וככל שהיא  מתארכת יותר, רמת הזיעה שלהם מן הסתם עולה. אך גם לאלו שאינם מזיעים יתר על המידה, כדאי ומומלץ לרוץ עם חולצה מנדפת זיעה איכותית, שיודעת לקלוט את החום ובמקום לספוח אותה אל החולצה פנימה, להוציא אותה החוצה דרכי פתחי האוורור שבחולצה ודרך עיגולי אוורור זעירים, המכניסים סילוני אוויר דקיקים פנימה. בחולצה הזו קיימת גם טכנולוגיה של קירור הגוף ובכך היא שומרת על רעננות בפעילות ספורטיבית ממושכת.

החולצה נבדקה לאורך סדרה של חמש ריצות באורך 10 ק"מ כל אחת, כשהדגש בבדיקה היה הנידוף שלה וכיצד משקלה (229 גרם) מטיב עם הריצה. בפעם הראשונה שיצאתי עם החולצה לריצה שמתי לב לכך שמשקל החולצה הוא יתרון ובידול חשוב לריצה ולרצים. בדרך כלל חולצות ריצה הן קלות על מנת לא להכביד, אך כאן מדובר באמת ב"משקל נוצה". הבד שממנה עשויה החולצה, כמעט חסר משקל ומרגיש קצת כמו נעליים מינימליסטיות שנועלים בפעם הראשונה – קלילות מרחפת. מדובר בתחושה לא מכבידה, דבר המקל על הריצה והחיכוך הקיים בזמן תנועה בין הבד לפלג הגוף העליון שלנו. החולצה עשויה מחומרים קלים וכוללת כאמור פתחי אוורור לכל אורכה ותפרים מוסתרים באזורים בהם באה בחיכוך עם הגוף.

יותר: קלת משקל באופן מיוחד

בד: 100% פוליאסטר

משקל: 229 גרם

מחיר: 279.90 שקל

ציון שוונג: 9




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג