מבחן שוונג || אוזניות ספורט FIT Open Earbuds S50 של 1MORE

אבי יופה יצא לרוץ ולבחון את האזניות החדשות, שמשתמשות בטכנולוגיית "אוזן פתוחה" שלא חוסמת צלילים מהסביבה ומיועדות במיוחד לפעילות ספורטיבית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אוזניות FIT Open Earbuds S50 | צילום: אבי יופה

לכל מבחני שוונג לחצו כאן

המציאות היום היא של עולם דיגיטלי שמחייב אותנו להצטייד בכל האביזרים החדשים הקיימים בשוק, גם אם אנחנו לא ממש בעניין של עוד מכשירים שילוו את חיינו. ובכן אני בדיוק מאלה, מאותם אנשים שמעדיפים לצאת לריצה שלהם בלי מוזיקה, בלי אוזניות, בלי מכשירים עליי. רק השעון החכם חברי הנאמן.

אבל כשהופיעה בפניי ההזדמנות לבחון את אוזניות הספורט החדשות של 1MORE אמרתי לעצמי "יאללה, שווה ניסיון". למה שווה ניסיון? כי ניסיון קודם שלי לרוץ עם אוזניות כשל על הפעם הראשונה, כשאי אפשר היה לשמוע ולו שיר אחד בלי לחוות עצירות בנגינה, רעשי רקע מוזרים ובעיקר קפיצה בשיר בכל פעם שאני קפצתי ועשיתי צעד בריצה.

אוזניות FIT Open Earbuds S50 | צילום: אבי יופה

אז עם הרבה רצון טוב וגם לא מעט חשש קיבלתי לידיי את האוזניות החדשות, המיובאות לישראל בידי חברת דוגית (יבואנית סונטו) וכבר במבט ראשון התרשמתי. אריזה חיצונית שחורה וחלקה שנפתחת ומגלה שורה של שרטוטים המציגים את כל היתרונות שיש לאוזניות להציע, ונרתיק אפור וקטן עם מקום לשתי האוזניות שנראה שהושקעה בפיתוחן מחשבה רבה. אבל תיכף נגיע לפרטים הטכניים, קודם למבחן שלנו.

הדגם המשופר יותר של האוזניות, ה-FIT Open Earbuds S50, מעוצב כאוזניה פתוחה שלא חוסמת את הצלילים מהסביבה כדי שתוכלו להרגיש בטוחים יותר שלא מגיעה איזו מכונית לדרוס אתכם. האוזניות כוללות תושבת הנתלית על האוזן לאבטחה מוגברת כך שלא תיפול לכם באמצע הסיבוב, ואכן האחיזה שלהן היא יציבה. האוזניות לא קופצות עם כל צעד שאתם עושים, נגינת המוזיקה לא משתבשת ועובדה נחמדה נוספת שהמשקל שלהן, כ-10 גרם לאוזניה, גורם לכם לפעמים לתהות אם הן בכלל עוד עליכם ברגע שפתאום השיר מתחלף ויש שקט לשנייה אחת.

אוזניות FIT Open Earbuds S50 | צילום: 1more

חשבתי אפילו לנסות את האוזניות האלה בריצה בגשם, שכן הדגם של ה-S50 מציע עמידות משופרת במים (וגם בזיעה כמובן), אבל כמו שאתם יודעים גשם אין לנו כל כך, לפחות לא בינתיים, ונראה שהזיעה שלי לא השפיעה עליהן יותר מדי.

סדרת ה-FIT החדשה, המעוצבת כ-True Wireless, שנחתה בישראל וכוללת גם את דגם ה-30S, כוללת קישורית בלוטות' חדשה, חסכונית ומהירה יותר מהקיים היום בשוק, ארבעה מיקרופונים MEMS המופעלים בידי בינה מלאכותית וקולטים במדויק את הקול האנושי ומבטלים רעשי רקע אם אתם משתמשים באוזניות לשיחה רגילות. כך הם מאפשרים צליל טבעי ואמיתי, בשיחה או בהאזנה למוזיקה.

בכלל, האוזניות מתאימות לכל פעילות ספורטיבית מחוץ לבית כשדגם ה-50S מאפשר אפילו תמיכה באפליקציית החברהMORE MUSIC 1. התמיכה הזו מאפשרת התאמה אישית של כפתורים, אקולייזר והגדרות נוספות. עוד דבר שווה הוא שהשמעת המוזיקה נעצרת מיד ברגע שהאוזנייה מוסרת מהאוזן. אבל זוכרים שאמרתי בתחילת הכתבה שאני קצת פחות טכנולוגי בגישה שלי לריצה?

אוזניות FIT Open Earbuds S50 | צילום: 1more

יופי, אז כאן דווקא מגיעה הבעיה היחידה שאני מצאתי עם האוזניות האלה. הן יפות, הסאונד איכותי, זמן הסוללה עומד על כ-11 שעות ועוד כ-27 שעות עם טעינה דרך המארז אבל השימוש בהן היה עבורי לפחות קצת יותר מדי טכנולוגי. אני עוד לא הגעתי לגיל השלישי שאולי מפחד קצת מטכנולוגיה, ויש לי הרבה כבוד לגיל השלישי, אבל לקח לי לא מעט פניות לנציג היבואן וגם לחברים טכנולוגיים יותר כדי להבין איך אני מתפעל את האוזניות, איפה הכפתורים ואיך מסנכרנים אותן עם האפליקציה. אז אם גם אתם לא ממש בעניין של קטע טכני דעו שכדאי להיעזר בחבר, אפילו טלפוני, שינחה אתכם. אבל אחרי ההסבר הראשון אין ספק שצפויה לכם חווית שמיעה שונה ממה שהכרתם עד היום.

פרטים טכניים:
משקל: 10 גרם לאוזנייה
גודל אוזנייה: 50.68×38.27×20.26 מ"מ
גודל מארז: 86×65×29.8 מ"מ
עמידות במים: IPX7
זמן סוללה: כ- 11 שעות אוזניות + כ-27 שעות הטענה מהמארז, סה"כ כ-38 שעות
מיקרופונים: 4, בעלי אלגוריתם רשת עצבית עמוקה (DNN)
קישוריות: בלוטות' 5.3, טווח 10 מטר
מחיר: 494.25 ש"ח באתר דוגית




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג