מאמן השבוע של שוונג || אורי סלע

הוא משוגע על העבודה שלו, אוהב לעזור דווקא לאנשים שאבדה תקוותם, העבודה במים ממלאת אותו באנרגיות ובקרוב הוא עומד לחצות יחד עם עוד קבוצת שחיינים את ים המלח, מירדן לישראל. בואו להכיר מקרוב את מאמן השבוע של שוונג - אורי סלע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אורי סלע, 43, מאמן קבוצת השחייה "עולם המים".

אורי סלע מאמן השבוע צילום: עולם המים

"העבודה במים ממלאת אותי באנרגיה אין סופית" | צילום: עולם המים

מקום מגורים: אבן יהודה

למה רצית להיות מאמן?
"כל חיי הייתי שחיין. אחרי הצבא התחלתי ללמד שחייה כעבודה זמנית, התאהבתי בעזרה לאנשים, זו תחושה נהדרת לסייע לאנשים עם כאבי גב, פחד מים, ילדים עם בעיות נפשיות וגופניות ופשוט לשנות להם את החיים. העבודה במים ממלאת אותי באנרגיה אין סופית ואין לי ספק שאני הולך ללמד ולטפל במים כל חיי.

מה שיטת האימון הייחודית בה אתה דוגל?
"אני מאמין שחייבים להתאמן כל הזמן, כמעט כל יום, בעיקר על מנת לשחרר סטרס ומתח, בגלל זה פותחה שיטת השחייה הטיפולית -WEST , על מנת לעזור לאנשים קודם כל לשחות ללא כאבים ולאחר שהסגנון מותאם למבנה הגוף, השמיים הם הגבול.

לכל מאמני השבוע של שוונג

אורי סלע מאמן השבוע צילום: עולם המים

"הכי מעניין אותי לעבוד עם מי שקשה לו או כואב לו ומי שאיבד תקווה" | צילום: עולם המים

את מי אתה מאמן?
"הכי מעניין אותי לעבוד עם מי שקשה לו או כואב לו ומי שאיבד תקווה. אבל אני אוהב הכל. אני אוהב לעבוד עם שחיינים מקצועיים, ילדים עם בעיות, סבא בן 85 שרוצה ללמוד חתירה ואדם שחווה טביעה ורוצה בגיל 40 ללמוד לשחות".

מאיזה אימונים אתה הכי נהנה?
"אני הכי אוהב ליצור אימון שמגיע לגובה ממש לאט, שהוא נבנה לאט וכל קטע באימון מביא אותנו להיי מטורף בסוף ובדרך לדייק בזמנים של 100 או 200 מטר עד הקצה. לדוגמה, לשחות במדוייק על 138 ב-100 הראשון 1:33 בשני וה-100 האחרון 1:29, להביא שחיין לרמת הבנה ושליטה אבסולוטית על הגוף".

אורי סלע מאמן השבוע צילום: עולם המים

אורי סלע מאמן השבוע צילום: עולם המים

כיצד אתה בוחר את צוות המאמנים שלך?
"לפי העיניים. אני מאמין ומחפש אנשים טובים, אנשים עם ניצוץ, אנשים שהייתי רוצה לתת להם לאמן את הילדים שלי. לא מעניין אותי התואר והניסיון אלא האהבה האמתית לנתינה".

אם לא היית מאמן, באיזו עבודה היית בוחר?
"מרצה, מטפל באנשים, בטוח שהייתי משלב, אבל אני לא רואה את עצמי מפסיק בחיים".

אורי סלע מאמן השבוע צילום: עולם המים

"אומרים עלי שאני משוגע ורואים שאני חולה על העבודה שלי" | צילום: עולם המים

מה לדעתך אומרים עליך המתאמנים?
"אומרים עלי שאני משוגע ורואים שאני חולה על העבודה שלי ונהנה מכל רגע ורגע ביום".

השאלה הכי נפוצה ששואלים אותך?
"שואלים אותי שאלות כמו 'האם יש סיכוי איתי?'. כמעט כל יום שואלים אותי 'אני לא כבר זקן מידי ללמוד שחייה?' והתשובה כמובן 'ברור שתצליח' ואז אני נותן להם ים של דוגמאות. השבוע סיפרתי סיפור על אדם מקסים בשם דרור, בן 76 שנפל ונפצע קשה בכתף בנוסף לכל הוא לא ממש ידע לשחות. ממש לפני שבוע, בלב הים בקורפו, הוא שחה 800 מ' מלב ים לחוף מהמם. הוא דוגמה שאם שוחים WEST הכל אפשרי".

אורי סלע מאמן השבוע צילום: עולם המים

"אני מכין ומתכונן לחצות את ים המלח בשחייה, מירדן לישראל" | צילום: עולם המים

משפט מפתח שאתה נוהג לומר?
"אני תמיד אומר 'בון ג'ור' גם אם זה בבוקר וגם אם זה בערב, זה פשוט מעלה חיוך לאנשים. בשנים האחרונות גם שמתקשרים אלי ואומרים לי בון ג'ור".

מה האתגר הבא?
"אני מכין ומתכונן לחצות את ים המלח בשחייה, מירדן לישראל עם הקבוצה המדהימה ששחתה מקפריסין לישראל ועוד אנשים נוספים מכל העולם. האתגר מעניין פוליטית ומאתגר מאוד במיוחד שאין לנו באמת ידע עד הסוף מה יקרה במלח אחרי 6-7 שעות, איך הגוף יגיב? והאם אנחנו נצליח?".

לכל מאמני השבוע של שוונג




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג