מרוץ הלילה של רחובות האיר את העיר

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עיריית רחובות והחברה העירונית, קיימו הערב את אירוע הספורט הגדול של השנה – מרוץ הלילה של העיר, בחסות רשת "יוחננוף". במסגרת המרוץ, הוזנקו שלושה מקצים תחרותיים של 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2 ק"מ לצד מקצה עממי של 800 מטרים, בו לקחו חלק גם משתתפים עם צרכים מיוחדים.

הרצים התכנסו בשעה 19:30 בפארק המייסדים בלב העיר, והחל מהשעה 20:30 הוזנקו כל המקצים. לאורך מסלולי הריצה הוצבו אטרקציות אור ועל בימת פארק המייסדים התקיימו לכל אורך הערב הופעות מוזיקליות של הקונסרבטוריון העירוני.

בתום כל המקצים, התקיימה ברחבת הבמה בפארק המייסדים הופעה של הזמרת דנה לפידות. בסיום ההופעה, נערך טקס חגיגי במעמד ראש העיר, רחמים מלול, ומנכ"ל רשת יוחננוף, איתן יוחננוף, במסגרתו חולקו פרסים למנצחים במקצים השונים.

"אני שמח לראות את תושבות ותושבי העיר שהגיעו לרוץ במרוץ הלילה", אמר רחמים מלול, ראש עיריית רחובות, "אנו שמים דגש מרכזי על קיום אורח חיים בריא ברחובות ואני מודה לכל המשתתפים במרוץ ומאחל לכולנו להיפגש במרוץ הלילה גם בשנה הבאה".

"כחברה שדוגלת ותומכת באורח חיים בריא, ואף הקימה קבוצות ריצה ברחבי הארץ המתאמנות עם מאמן מקצועי, שמחנו לקחת חלק במרוץ הלילה ברחובות", ציין איתן יוחננוף, מנכ"ל רשת יוחננוף, ברכות לזוכים במקצים השונים ולכלל המשתתפים במרוץ".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג