שיתוף פעולה בין PayBox למרוץ האהבה של תל אביב-יפו Hoodies סינגלס RUN

יש אהבה באוויר: אלף הפנויים והפנויות הראשונים שיצטרפו לכרטיס האשראי הדיגיטלי של PayBox - יזכו בכניסה חינם למרוץ האהבה של תל אביב-יפו, Hoodies סינגלס RUN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לרגל חג האהבה, ט"ו באב 2022, RGE ושוונג מארגנות מרוץ האהבה של תל אביב-יפו – Hoodies סינגלס RUN מכריזות על שיתוף פעולה עם חברת פייבוקס.

במסגרתו 1,000 הפנויים והפנויות אשר יצטרפו לכרטיס האשראי הדיגיטלי (להצטרפות לחצו כאן) החדש של PayBox בחינם, ייהנו מכרטיס במתנה לאירוע Hoodies סינגלס RUN, שיהיה מרוץ האהבה הראשון מסוגו בעולם, אותו מארגנת קבוצת RGE בשיתוף עיריית תל אביב-יפו ובהפקת חברת שוונג. מרוץ האהבה של תל אביב-יפו "Hoodies סינגלס RUN" יתקיים בתל אביב-יפו ב-22 בספטמבר.

החיסכון הכספי למשתמשי הכרטיס הדיגיטלי הוא משמעותי מאחר שבחודש הראשון, הרוכשים בכרטיס מקבלים 15% Cash-Back עד 300 שקל במטבעות SUPREME לתשלום ביותר מ-100 רשתות וחנויות. בנוסף, ועד תום השנה הראשונה להצטרפות, מקבלים החזר על הקניות בכרטיס בגובה 1% מסך הרכישות ועד 100 שקל בכל חודש

במסגרת שיתוף הפעולה בין הגופים המארגנים את מרוץ האהבה של תל אביב- יפו לבין PayBox, אשר נמצא בבעלות משותפת של שופרסל ודיסקונט, הוכרז גם כי כרטיס האשראי הדיגיטלי החדש של PayBox יהיה כרטיס האשראי הרשמי של אירוע Hoodies סינגלס RUN.

מצטרפים לכרטיס האשראי PayBox ומקבלים הרשמה למרוץ במתנה

המרוץ האהבה עתיד להיות האירוע הראשון שיתחיל מסורת רב שנתית של ספורט היכרויות, לצד הופעות, מסיבות ומפגש עם הפנויות והפנויים הנחשקים בישראל. האירוע כולל מרוץ שיורכב משני מקצים באורך 4 ו-8 קילומטרים, בהשתתפות של מעל ל-15,000 רצות ורצים ובתום הריצה יתקיים אירוע הדייטינג הגדול בישראל, שיכלול מספר מתחמי תוכן ייחודיים לצד הפנינג היכרויות בהנחיית שפיטה והופעות חיות של "היהודים", רביב כנר ורבים נוספים.

כרטיס האשראי הדיגיטלי החדש של PayBox, הושק בחודש מאי האחרון, הוא חינם פטור מדמי כרטיס לאורך כל חיי הכרטיס. הכרטיס הדיגיטלי ניתן לצירוף לטלפון הנייד באמצעות האפליקציה של PayBox. הכרטיס מונפק תוך דקות ספורות על ידי חברת כאל ממותג ויזה פלטינום בינ"ל. הכרטיס הדיגיטלי של PayBox מייתר את הצורך בכרטיס אשראי פיזי ומאפשר למשתמשים בו לשלם באמצעות הטלפון בחנויות בארץ, בחו"ל ובאינטרנט. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

האירוע מצטרף לשורת אירועי הספורט המובילים במדינה בהובלת רשות הספורט בעיריית תל אביב-יפו ובהם מרתון סמסונג תל-אביב, מרוץ הלילה של תל-אביב, סובב תל-אביב, מרוץ הנשים של תל-אביב, טריאתלון תל-אביב, גראנד סלאם בג'ודו, אליפויות אירופה בענפים שונים ועוד. בנוסף, בעשור האחרון הושקעו מעל מיליארד שקלים בשיפוץ ובניית מתקני הספורט בעיר להנאת 11 אלף ספורטאים הישגיים, 700 קבוצות ספורט פעילות ו-15 אלף ילדים הפעילים באגודות הספורט בעיר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג