שיא ישראלי חדש לבר סולובייצ'יק

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קרדיט צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

השבוע המעולה של בר סולובייצ'יק ממשיך לערב מדהים!
אחרי שפעמיים ארגן מחדש את השיא הישראלי ב-400 מ' חופשי לפני יומיים, בר סולובייצ'יק כובש הערב את השיא הישראלי ב-800 מ'

עם סיום תחרות "גביע האיגוד" במכון וינגייט, שבר בר סולובייצ'יק שיא ישראלי נוסף – ב-800 מ' חופשי. עם ירידה ראשונה בחייו מתחת לרף ה-8 הדקות הקסום ב-800 מ', קבע סולובייצ'יק תוצאה של 7:59.4 דק', וקיזז 0.3 שנ' מהשיא הישראלי הקודם של גיל קיזלר.

סולובייצ'יק בן ה-20 ממכבי קריית ביאליק, מיקם את עצמו השבוע מרחק 3 שניות מהקריטריון האולימפי ב-400 מ' חופשי, ו-5 שניות מהקריטריון ב-800 מ' חופשי.

בכושרו הנוכחי, צפוי סולובייצ'יק להצית אש לוהטת בהתמודדות על המקום ברביעיית השליחים הישראלית לאולימפיאדה במשחה ל-4 כפול 200 מ' חופשי לגברים. מקומות שעליהם מתמודדים כבר תומר פרנקל, דניס לוקטב, דניאל נמיר, גל גרומי, רון פולונסקי, ואולי גם יעקב טומרקין.

קרדיט צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג