רוכבים בביטחון: גרמין משיקה רדאר חדש בסדרת VARIA

הרדאר המתקדם מדגם Varia RCT715 משלב פנס דרך עוצמתי ומצלמת דרך אחורית לאופניים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הראדר המתקדם Varia RCT715 | צילום: באדיבות יח"צ גרמין

חברת גרמין משיקה היום בישראל את Varia RCT715 – רדאר מתקדם המשלב פנס דרך (נצנץ) עוצמתי ומצלמת דרך אחורית לאופניים – למקסימום בטיחות ברכיבה על הכביש. מצלמת ה-Varia מסוגלת לצלם וידיאו ברזולוציה גבוהה של 1080p, כך שהיא תדאג לתעד כל תקרית העלולה לקרות מאחורי הרוכב במהלך הרכיבה, ובעזרת זיהוי תקריות חכם, סרטוני התקריות יישמרו אוטומטית בכרטיס הזיכרון.

הרדאר החכם, עם זווית מפתח של 220°, מזהה רכבים מתקרבים במרחק של עד 140 מ', מזהה את מהירות ההתקרבות, ושולח הודעה מיידית למכשיר תומך (טלפון חכם, מחשבון אופניים או שעון). נוסף על כך, המצלמה מצוידת בפנס חזק במיוחד (נצנץ) עם מספר מצבי עבודה על מנת להזהיר מפני נהגים אחרים בסביבתכם – כל אלו על מנת לשמור ולספק לרוכבים בטיחות מקסימלית בכל תנאי הרכיבה. כמו כן, ה-VARIA יודע לעבוד במצב "פלטון" – כך שאם רוכבים כקבוצה, לא מקבלים התראות מיותרות משאר הרוכבים שבשדה הראייה.

ה-Varia מגיע עם אפליקציית ניהול חכמה לשימוש קל, מהיר ויעיל, גם לתפעול הרדאר וגם לצפייה בצילומי הדרך. הוא שוקל 147 ג' בלבד, בעל סוללה עד 6 שעות פעילות של רדאר, מצלמה ופנס, ומציג 4 מצבים תאורה שונים: רציפה בעוצמה גבוהה, רציפה בעוצמה נמוכה, הבהוב יום והבהוב לילה, כאשר כל אחד מן המצבים מאפשר צילום רציף באיכות מקסימלית של 1080p. הרדאר מותקן בצורה קלה ונוחה ותכונותיו, יחד עם התראות חכמות וסנכרון לטלפון החכם, לשעונים ולמחשבוני האופניים של גרמין, מספקות בטיחות מרבית בעת הרכיבה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג