סמסונג בפעילות לקראת מרתון ת"א: "כך תוכלו לזכות במקום הראשון"

סמסונג תצא השנה במסגרת מרתון תל אביב בפעילות חדשנית בסימן Win Win Marathon בו ניתן יהיה "לזכות" בקטגוריה מאוד מסוימת וייחודית רק לכם - הנה פרטים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אירועי מרתון בעולם נועדו לקדם את אורח החיים הבריא של האוכלוסייה ומדי שנה מצטרפים עוד ערים למעגל הגדול של המרתונים ובמקביל יש השתדלות הולכת וגדלה להכיל באירוע בו משתתפים עשרות אלפי רצים, גם ערכים תחרותיים בעלי משמעות עבור המשתתפים. במסגרת זו גם מרתון סמסונג תל אביב יערוך השנה פעילות חדשנית בסימן Win Win Marathon, אשר בה ניתן יהיה "לזכות" בקטגוריה מאוד מסוימת וייחודית רק לכם. הפעילות תתקיים לראשונה השנה ובה "יזכה" כל רץ במקום הראשון בקטגוריה ייחודית עבורו, זאת בזכות הטכנולוגיה של חברת סמסונג, נותנת החסות הראשית למרוץ זו השנה השביעית.

כל אחד מנצח | צילום: רונן טופלברג

אז איך זה עובד? כל משתתף במרוץ ממלא את פרטיו האישיים בשאלון שייפתח בעת ההרשמה למרתון וגם לאחריה. השאלון יכלול 5 שאלות שייבחרו באופן אקראי מתוך מאגר של 30 שאלות. השאלות יקיפו קטגוריות שונות בכדי לאפיין את המשתתף, למשל: התגוררות במקום מסוים, עבודה במקום מסוים, סוגי ספורט אהובים, מאפיינים חיצוניים כמו אורך וצבע שיער ועוד. התוצאה הסופית תהיה שכל משתתף יהיה הזוכה הבלעדי בקטגוריה שתוגדר במיוחד עבורו, לדוגמה: יוכל להיות רק זוכה אחד שהוא גבר בן 37, מתגורר בירושלים, שירת בגדוד מסוים בצבא ומגדל שני כלבים.

"לראשונה בישראל וכנראה בעולם, המונח פרסונליות מקבל ביטוי מדויק", מסר רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל, "כתוצאה מכך כל משתתף במרתון סמסונג תל אביב יוכל לזכות בניצחון בהתאמה אישית למאפייניו באופן בלעדי, מובטח וודאי. בהתאם למסר המאפיין את סמסונג בשנה האחרונה- Do What You Can`t, אנו מעודדים את כל המשתתפים להגיע ולפרוץ את הגבולות שלהם, כל אחד בדרכו הייחודית שלו".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג