מרוץ היירוס אולטרה מרתון ירושלים 2018

מרוץ השטח למרחקים ארוכים וקצרים, יתקיים במהלך חופשת חנוכה בירושלים בהשתתפות רצים מהארץ ומהעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ SALOMON היירוס אולטרה מרתון ירושלים – מרוץ השטח הבינלאומי למרחקים ארוכים וקצרים, יתקיים במהלך חופשת חנוכה בירושלים ב-6-7.12.18 בירושלים. המרוץ המוכר על ידי ארגון ITRA ויתקיים בפעם השנייה בישראל, מקנה למשתתפיו נקודות המאפשרות להם להשתתף במרוצים נוספים ברחבי העולם.

צילום: אלמוג דביר

המרוץ כולל 4 מקצים – 12 ק"מ, 21 ק"מ, 50 ק"מ ו-80 ק"מ, והשנה גם מקצה ילדים קצר של 1 ק"מ. מדובר במרוץ המתאים לרצים ומתאמנים מקצועיים וגם לכאלה המחפשים חוויות וריגושים חדשים. לאורך המסלול ימצאו הרצים נקודות התרעננות, אזורי צפייה ומתחם מרכזי שאליו יגיעו בסיום. המתחם יכלול: אזור רצים, במה מרכזית, דוכנים ספורטיביים, דוכני מזון ועוד. המרוץ מאפשר השגת קריטריון על מנת להשתלב במרוצי שטח בעולם וכעת מאפשר לצבור ניקוד ודירוג בינלאומי המהווה כרטיס כניסה לתחרויות הגדולות בעולם. נותנת החסות הראשית של המרוץ היא חברת SALOMON  המספקת נעלי ריצה וביגוד מקצועיים לריצות שטח.  את  המרוץ יוזמות ומפיקות יחדיו חברות גולדפיש  וסיאו. איאל, בשיתוף עיריית ירושלים, המשרד לענייני ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג