מקצה מיוחד בטור דה פראנס להעלאת המודעות לנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה

הקטע של היום בטור דה פראנס יתקיים בסימן העלאת המודעות לנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה עם שני רוכבים שיהיו שם בשמה של עמותת נט"ל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הרוכבים במקצה למען העלאת המודעות לפוסט טראומה בטור דה פראנס | צילום: יח"צ

בשנה האחרונה בפרט ובשנים האחרונות בכלל התרחשו אירועי טרור טראומטיים רבים ברחבי העולם (שיקגו, פריז, בריסל, ניו יורק, ברצלונה, תל אביב, אוסלו וכו') שהשאירו אחריהם "פצועים שקופים" רבים אשר סוחבים איתם אתם אותם מראות וזיכרונות שלא מרפים.

הטור דה פראנס שמתקיים בימים אלו, בשיתוף עם ארגון Together Stronger, מקיים היום (שלישי) מחווה מיוחדת לטובת העלאת המודעות וגיוס תרומות לנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה. בקמפיין משתתפות שלוש מדינות ובהן צרפת, בלגיה וישראל, המיוצגות על ידי שלוש עמותות המטפלות בנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה, בישראל נבחרה עמותת נט"ל המטפלת מעל 24 שנים בנפגעי פוסט טראומה על רקע טרור ומלחמה.

מארק וורה דה בוק | צילום יח"צ

ב-12 ביולי ייערך מקצה מיוחד במרוץ לטובת העלאת המודעות ל"פציעה השקופה", בו ירכבו 20 נפגעי פוסט טראומה מתוך הזדהות ותמיכה בנפגעים בכל רחבי העולם וייצגו את שלוש המדינות והעמותות. הרוכבים יטפסו במקטע האלפ דואז Alpe d’Huez – אחת העליות המפורסמות והקשות ביותר במרוץ וייצגו את הדרך הקשה שעל המתמודדים לעשות כדי לחזור למסלול החיים, ויעודדו את הציבור לתרום למטרה חשובה זו.

במסגרת המקצה המיוחד ייצגו שני רוכבים את נפגעי הטראומה על רקע טרור ומלחמה בישראל וירכבו בשמה
של עמותת נט"ל. מארק וורה דה בוק – שניהם היו בפיגוע בברצלונה בשדרות האמבלאס ב 17.8.2017. ורה נפצעה
קשה והייתה חודשים בבית החולים ואחר מכן בשיקום ארוך, בפיגוע נהרגו 15 איש ונפצעו למעלה מ-130 איש.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג