מיליון קילומטר של ריצה: מרוץ הצלת האוקיינוסים של אדידס ופרליי

אדידס והארגון הסביבתי העולמי "פרליי" הפועל לטיהור האוקיינוסים, משיקים את המרוץ השנתי למען האוקיינוס: Run For The Oceane
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גם השנה תקיים אדידס את מרוץ האוקיינוסים השנתי בשיתוף פעולה עם הארגון הבין-לאומי Parley, כאשר על כל קילומטר ריצה שייצבר על ידי הרצים מכל העולם באפליקציית adidas Runtastic Runners, ארגון Parley יאסוף 10 בקבוקי פלסטיק מקרקעית האוקיינוס.

אירוע הריצה אשר יתקיים באופן דיגיטלי בכל העולם במקביל, ייפתח בתאריך ה- 28 במאי ויסתיים ב-8 ביוני שהוא "יום האוקיינוסים הבינלאומי". המטרה היא להגיע למיליון קילומטרים של רצים מכל העולם ובכך לנקות את האוקיינוסים מ-10 מיליון בקבוקי פלסטיק. בקבוקי הפלסטיק שייאספו יועברו למתקני מחזור ולשימוש חוזר. מטרת מרוץ האוקיינוסים של אדידס ופרליי היא להעלות את המודעות ולשקף לציבור את חשיבות ניקיון הים, וכן להראות שמיליוני צעדים קטנים יכולים לגרום לשינוי ענק.

בנוסף, לרגל המרוץ השנתי תושק הנעל הרשמית של אדידס ופרליי: UltraBOOST PARLEY. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בייצור הנעל החדשה, הצליחו המפתחים באדידס וארגון פרליי לעשות שימוש מיוחד ב-Parley Ocean Plastic – חידוש אקולוגי מהפכני אשר עושה שימוש בפסולת פלסטיק- ומעבד אותו לאריג המרכיב את גפת הנעל. באמצעות הפיתוח הייחודי כל נעל המיוצרת בסדרה זו מקטינה את זיהום הים ב-11 בקבוקי פלסטיק פחות. בנוסף הנעל מכילה שבב NFC בנעל הימנית, המאפשר למשתמש להגיע למידע נוסף על השותפות ודרכים לצמצום השימוש בפלסטיק בחיינו.

מרוץ להעלאת המודעות | צילום יח"צ

שיתוף הפעולה בין אדידס לפרליי מתקיים כבר משנת 2015, אז החלה החברה לתמוך בתכניות החינוך והתקשורת של פרליי ובמקביל, לתמוך בחידושים אקולוגיים יצירתיים ופורצי דרך כגון Parley Ocean Plastic המסייעים במאבק בזיהום האוקיינוסים בפסולת פלסטיק.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג