לראשונה בירושלים: מרוץ "סינמדיה" למען ילדי בית הגלגלים

חברת הייטק ירושלמית קיימה הפנינג ספורטיבי הכולל מרוץ ודוכני פעילות חווייתית בעמק הארזים בירושלים למען ילדי בית הגלגלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ סינמדיה, המרוץ השנתי של חברת ההייטק הירושלמית מהר חוצבים, התקיים בפעם הראשונה למען בית הגלגלים בירושלים עם יותר מ-250 משתתפים. עמותת בית הגלגלים מקדמת שילוב חברתי של צעירים עם מוגבלות במסגרת חברתית ייחודית.

חברת סינמדיה עם חניכי ומתנדבי בית הגלגלים | צילום: יהודה סימון

המסר מאחורי המרוץ היה לתמוך בילדי בית הגלגלים, ארגון ארצי לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית, הכולל ששה בתים הפתוחים לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית. כל אחד מהבתים מהווה מסגרת חברתית וחינוכית מהנה ומשמעותית שבה מתנסים במגוון כישורי חיים, ובאינטראקציות בינאישיות. ההפנינג הספורטיבי כלל, בנוסף למרוץ גם דוכני מזון בריא ופעילות חווייתית להיכרות עם עולמם של ילדי בית הגלגלים בתחנות התנסות ייחודיות.

המרוץ התקיים על שביל האופניים בעמק הארזים, והוזנקו בו 3 מקצים: מקצה ל-800 מטר, 2 ק"מ ו-8 ק"מ. במקצה הראשון השתתפו יותר מ-20 חניכי ומתנדבי בית הגלגלים במושב אבן ספיר הסמוך לירושלים. בכל המקצים השתתפו עובדי חברות הייטק מהר חוצבים ובראשם חברת Synamedia, שארגנה את המרוץ. העובדים רצו לצד משתתפי המרוץ מבית הגלגלים, עודדו אותם ובעיקר פרגנו. זוהי השנה השלישית שהחברה מקיימת את המרוץ והפעם הראשונה שהוא מתקיים למען בית הגלגלים בירושלים.

יונתן קרני, מנכ"ל בית הגלגלים (מימין) ויעל פינארו, סגנית נשיא בסינמדיה (באמצע) עם חניכי בית הגלגלים | צילום: יהודה סימון

"בבית הגלגלים אנו פועלים לשילוב חברתי של אנשים עם מוגבלות", סיפר יונתן קרני, מנכ"ל עמותת בית הגלגלים, "ואחד הכלים האפקטיביים לכך הוא שינוי התפיסה בקרב הציבור דרך קשרים קהילתיים, והמרוץ הוא דוגמה מצוינת לכך. אנו מודים לחברת סינמדיה על החסות שנתנה לאירוע ומקווים להמשיך את שיתוף הפעולה עמה גם בשנה הבאה".

גאים לשלב ספורט ותרומה לקהילה | צילום: יהודה סימון

"אנו גאים לשלב ספורט ותרומה לקהילה במרוץ שכבר הפך למסורת עבורנו. המרוץ הוא חלק מפעילות ענפה של סינמדיה בירושלים לתרומה לקהילה בחברה וקידום נשים בהייטק", ציין ד"ר צבי גרסטל, סמנכ"ל הנדסה בחברת סינמדיה.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג