כ-10,000 רצים ורצות נרשמו עד כה למרתון ירושלים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרתון ירושלים יתקיים השנה ב-29 באוקטובר, לאחר שנדחה בשל מגפת הקורונה. מההפקה הודיעו כי עד כה נרשמו לכלל המקצים השונים כ-10,000 רצים מכל רחבי הארץ. אל הרצים יצטרפו גם נציגים ורצים מיחידות צה"ל, קבוצות ריצה ממרכזי הרפואה השונים בישראל ובהם גם איכילוב, שערי צדק ושיבא. יחד איתם ירוצו עמותת "עדי" לילדים וצעירים עם מוגבלויות, ועמותות נוספות כגון: שלווה, האגודה למלחמה בסרטן, יחד, המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין, קרן קובי מנדל, עמותת שק"ל, מרכז צומת ועוד.

מרתון ירושלים | צילום: פלאש 90

"ירושלים גאה לארח את הרצים הרבים שמתכוננים ומתכוונים לקחת חלק במרתון שנחשב לאחד היפים בעולם", מסר ראש העיר ירושלים משה ליאון, "לאחר הפסקה של למעלה משנה אנחנו חוזרים עם מרתון ירושלים המסורתי. המרתון עם הנופים היפים בעולם. אני מזמין את כולם להגיע ולקחת חלק במגוון המקצים ולרוץ אתנו. מחכים לכם".

כזכור, מרתון ירושלים הבינלאומי ה-10 שהיה אמור להתקיים בחודש מארס 2020 ונדחה בשל התפשטות נגיף הקורונה, יתקיים כאמור בסוף החודש ויציע שישה מקצי ריצה לכלל הגילאים ודרגות קושי שונות בניהם: מרתון מלא (42.2 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ), 10 ק"מ, 5 ק"מ, מרוץ משפחות (1.7 ק"מ) ומרוץ קהילות (800 מטר).

מרתון ירושלים יתנהל על פי הנחיות התו הירוק, דהיינו כל מי שבידו תו ירוק עדכני יוכל להשתתף במרתון ללא כל מגבלה או צורך בבדיקה נוספת. לטובת מי שאין ברשותו תו ירוק עדכני, מציינים מארגני המרתון, יוכל לבצע בדיקות מהירות במתחם הסינמה סיטי. כלל המקצים יוזנקו תוך שמירה על מגבלות ההתקהלות הרלוונטיות ומסיכות תחולקנה לכולם בסיום הריצה בגן סאקר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג