חמש שניות, מקום שני – המרדף הגדול של מייק וודס

מייקל וודס היה קרוב כל כך לזכייה בטור דה-אלפ שהתקיים אתמול אחר הצהריים בהפרש של חמש שניות בלבד והוא מזכיר לכולם שההופעה מעוררת ההשראה של הקבוצה אתמול העניקה להם את הביטחון והתנופה לקראת המרוצים הבאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המרדף הגדול שהסתיים במקום השני במרחק של 5 שניות

5 שניות, זה כל הזמן שהפריד בין מייק וודס מישראל סטארט אפ ניישן והניצחון בטור הצרפתי אלפס מאריטיימס בהרים מעל חוף התכלת שבצרפת.

הפרק הראשון בדרמה הגדולה נפתח כמעט מיד אחרי הזינוק לקטע השלישי והאחרון בטור אותו הוביל וודס הקנדי של סטארט אפ ניישן בעקבות נצחונו הגדול אתמול.

העובדה שהוביל בשנייה אחת בלבד הזמינה כצפוי התקפות מצד יריביו במרוץ, וכאלו היו לא פחות מתריסר, בשל פערי הזמן הקטנים שאפשרו לפחות 3 או 4 קבוצות להאמין שביכולתן לסגור הפער ולנצח. סטארט אפ התכוננה לתסריט הזה והדפה התקפות של רוכבים מסוכנים בזו אחר זו עד שלבסוף ״הרשתה״ לקבוצה של 15 רוכבים לברוח כשהיא שומרת אותם על פער של כשתי דק כשהתכנית היתה לסגור את הפער לקראת העלייה האחרונה במירוץ. ״הרגשנו שאנחנו בשליטה״ אמר הדירקטור של הקבוצה רנה אנדרלה.

מייק וודס רק חמש שניות בינו למקום הראשון בטור דה אלפ |צילום: נועה ארנון

אלא שקצב גבוה מאד של קבוצת הבורחים והעובדה שרוכבי סטארט אפ הותשו כל היום במרדף שלא פסק לרגע והוטל על שכמם בלבד , הביאו לכך שהפער לקראת העליה האחרונה במרוץ עמד על מעט יותר מדקה, וכפי שהתברר אחר כך, פער מעט גדול מדי ולו בשניות בודדות.

״כשהבנתי שהחברים שלי נתנו לי כבר הכל״ סיפר אחר כך וודס, ״החלטתי שאני הולך לבד. רכבנו מדהים עד אז כקבוצה ולא יכולתי לבקש יותר".

וודס פתח מבערים לקראת סוף העליה וניהל מרדף ״פול גז״ במורד לאורך כמעט 25 קמ. ״ הרגשתי חזק מאד״ סיפר אחר כך.
מה שנראה בתחילת המרדף כבלתי אפשרי, הפך לכמעט אפשרי כאשר התקרב לסיום, אבל כאשר חצה את קו הסיום, 18 שניות אחרי המנצח האיטלקי ג׳יאן לוקה ברמבילה, התברר שחסרו לו רק 5 שניות מהמקום הראשון הכללי. הוא הסתפק במקום השני על הפודיום.
״רצינו כמובן לנצח אבל האמת שאנחנו יוצאים מכן עם בטחון ומומנטום נהדרים לקראת המרוצים הבאים שלנו״ אמר וודס.

מייקל וודס בטור דה אלפ | צילום: נועה ארנון

מייקל וודס בטור דה אלפ | צילום: נועה ארנון




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג