חזקות 365 ימים בשנה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
375467704
צילום: shutterstock

מדי שנה ביום האישה, הרשת מוצפת בפרסומים של ימי כיף לנשים, סדנאות העצמה נשית ועוד.  עד שנגיע ליום בו לא נצטרך לציין יום מיוחד למי שמהוות חלק לא מבוטל מאוכלוסיית העולם, בחרנו להביא היום כמה נשים ברוח "שוונגית" במיוחד, שאינן צריכות את ה-8 במרץ כדי להרגיש מועצמות, חזקות וכל יכולות.

ד"ר חן גלייט-סנטר,

חן בת 42, בעלת PhD מדענית. בוגרת תואר ראשון מהטכניון ותואר שני ושלישי מאוניברסיטת תל אביב שם חקרה מנגנוני גדילה של סרטן שד ואת פוסט הדוקטורט שלה עשיתה בארה"ב ב NIH  שם חקרה ממאירויות המטולוגיות. חן היא גם אמא לשני בנות יפיפיות, רצה חובבית כבר מספר שנים, מאמנת ריצה למרחקים ארוכים עם רזומה של עשרות מרוצים קצרים, ארוכים, כביש, שטח מ-5 ק"מ ועד מרתונים שלמים. חן עמדה על לא מעט פודיומים ומהם חזרה הביתה עם לא מעט מדליות וגביעים.  נוסף לרזומה הספורטיבי המרשים, היא מתנדבת במיזם הריצה הארצי "גמאני רצה", מיזם מבורך וחשוב שהוקם מתוך התבססות על מידע ממחקרים מדעיים שהראו כי פעילות גופנית בכלל וריצה בפרט מעלים באופן משמעותי את הישרדותן של חולות ומחלימות מסרטן שד. ריצה מסייעת משמעותית להקלה בתופעות הלוואי שבעקבות הטיפולים שמקבלות אותן נשים.

הרבה פעמים אומרים לי ש…

"איך יכול להיות שיש לך זמן גם לעבוד, גם לרוץ מרתונים וגם להיות אמא?"

איך יש לך זמן לרוץ מרתון, לעבוד וגם להיות אמא? | צילום: עצמי

אנטונינה רזניקוב

אנטונינה(טוניה), בת 39 רק חיפשה דרך להתנייד באילת מהבית לעבודה ולאחר שעלתה על האופניים, שמה לב שהיא משאירה לא מעט רוכבים ורוכבות מאחור – והשאר היסטוריה. מאז היא הספיקה להפוך לאחת הדמויות המוכרות בעולם הטריאתלון, נציגת ישראל שלוש פעמים באליפות העולם לאיש הברזל, שברה את שיא הנשים בישראמן עם תוצאה של 10:29 ו-9:49:22 ב-Ironman אוסטריה ועוד. לצד הספורט שהוא חלק אדיר מהחיים שלה, היא אמא לשני ילדים מקסימים, ליזה בת ה-14 ומקסים בן ה-13. היא שואבת השראה כל בוקר מדויד המאמן שלה וגאה לייצג בכבוד את ישראל בכלל ונשים בפרט.

הרבה פעמים אומרים לי ש…

"את כמו מכונה, את אף פעם לא מתעייפת"

אנטונינה רזניקוב

הילדים שלי הם הנשמה שלי והמאמן הוא ההשראה שלי | אנטונינה רזניקוב

קרן ליבוביץ'

קרן, בת 48 מחזיקה בשבע מדליות אולימפיות, זכתה במספר אליפויות אירופה ועולם בשחייה למרחקים קצרים. פציעה שנגרמה לה בשירותה הצבאי והותירה אותה עם שתי רגליים משותקות, לא מנעה ממנה להפסיק למשוך קדימה. מעבר לעיסוק בשחיה, קרן קיבלה הכרה לאומית בזכות פועלה למען שיויון בעלי ובעלות מוגבלויות בדגש על קידום ספורט הנכים בישראל.  נוסף להיותה סמל לעוצמה בספורט הנשים ובכלל, קרן היא גם אמא לשני זוגות תאומים והבעלים של הסטודיו "קרן ליבוביץ' פילאטיס" בכפר סבא.

הרבה פעמים אומרים לי…

"וואו, איזה שרירים!"

 

לא מפסיקה למשוך קדימה | צילום: סטודיו קרן ליבוביץ

דקל זרד

דקל, 41 מתל-אביב. בעידן של קוביות בבטן לשם הסטורי באינסטגרם וביגוד ספורט במידות "אמיתיות" כמעט ולא ניתן להשיג בארץ –  דקל היא בעלת מותג בגדי הספורט EVERYBODY למתאמנות ממידה 38 ועד 50. לצד העסק הייחודי שלה, דקל מקימה ומנהלת קהילת הפייסבוק "מתאמנות בכל מידה" לספורט בגישה בודי פוזטיבית. בקהילה שלה לא תשמעו על שקילות, מתכונים דלי שומן ופחמימות אלא רק העצמה, עידוד לאהבה וקבלה עצמית וכמובן – מוטיבציה מטורפת לתנועה ופעילות גופנית. היא שותפה במיזם "חזקות" לדימוי גוף חיובי בקרב בנות נוער ואמהות.

הרבה פעמים אומרים לי…

"כדאי שתפסיקי להרים משקלים כאלו גדולים אם את רוצה להיות אמא"

"כדאי שתפסיקי להרים משקלים כבדים אם את רוצה להית אמא" | צילום:ענבל אשוש

אביבה לביא

אביבה, בת 60 עם אנרגיות של בת 17, בוגרת קורס טריאתלון ויוגה. מאמנת ומובילה א.נשים בקבוצות ובאופן אישי כבר למעלה מעשר שנים. אביבה מתאמנת בקבוצה 'PIPman team' שהוקמה על ידי שי פיפמן שהיה אלוף ישראל בטריאתלון ואיש ברזל במשך שנים, ומאמנת בעצמה קבוצות של רוכבי אופניים. ב-17 באוקטובר 2020 עמדה ביעד שהציבה לעצמה: 3.8 ק"מ של שחייה בים, רכיבה של 180 ק"מ וריצה של 42.2 ק"מ, למרות שבסיום לא חיכתה לה שום מדליה אבל כן חיכו לה, בני המשפחה והחברים וכמובן תחושת ניצחון וסיפוק שאין כמוהה. נוסף להיותה אשת ברזל של ממש, אביבה גם אמא לשלושה: קרן, מייקל ודניאל שגם איתם היא מקפידה לשמור על אורח חיים פעיל במיוחד.

הרבה פעמים אומרים לי…

למה את תמיד רצה?

לא לחיכתה לה שום מדליה, רק תחושת סיפוק והרבה אהבה מהמשפחה | אביבה לביא

 

 

 

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג