חוצה גולן: יומיים של רכיבת שטח אתגרית בצפון

רכיבה אביבית בגולן בשני ימי רכיבה ו-120 ק"מ במסלול חדש ממושב אודם עד לפארק הירדן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המועצה אזורית גולן, חוגגת את האביב ומזמינה את קהילת רוכבי האופניים ולהשתתף בחוויית רכיבה אתגרית בנופי הגולן המרהיבים במסלול חדש, חוצה גולן המסורתי יתקיים השנה בתאריך 4-5.5.2018, ויעבור לאורך 120 קילומטרים במסלול חדש המתחיל ממושב אודם ומסתיים בפארק הירדן.

צילום: אילן הדר

מסלול הרכיבה הינו מסלול אתגרי ומתאים לרוכבים בעלי ניסיון ברכיבת שטח, מעל לכ-150 רוכבים כבר הבטיחו את מקומם. הרוכבים יפגשו בשעה 7:30 ביער האיילים שבמושב אודם, ויסיימו את המסע למחרת (5.5.2018) בשעה 15:00 בפארק הירדן. חוצה גולן מתקיים זו הפעם ה-28 משנה ומגוון את מסלולו מידי שנה מחדש.

גם השנה, הצוות המקצועי של אגף תיירות גולן הינו האחראי לתכנון המסלול החוויתי. ביומו הראשון, ייצא המסלול ממושב אודם, יעבור ביער אודם דרומה אל שטחי האש של אל פוראן, את 30 הקילומטרים הראשונים יסיימו הרוכבים בארוחת צהריים בקיבוץ מרום גולן. בחלקו השני של היום יגמעו הרוכבים עוד 30 קילומטרים נוספים בירידה בדרכי הטנקים המהירות אל מול הרי הגליל, בואכה קצרין. בסיום יום הרכיבה הראשון, יפגשו הרוכבים על דשא הקאנטרי בקצרין ויקנחו בערב רוכבים טעים ומהנה.

צילום: אילן הדר

ביום השני של המסע, יצאו הרוכבים מקצרין מזרחה, יחצו את נחל זוויתן ומשם לעבר מעיינות סלוקיה לארוחת בוקר שלאחריה ימשיכו מזרחה לעבר מישורי מרכז הגולן בעליה מתונה שבסופה יחלו בירידה במדרונותיו המערביים של הגולן, אל מול נופי הכנרת ועמק הירדן יחצו את מושב כנף וימשיכו מערבה עד לפארק הירדן שם יקנחו הרוכבים בארוחת צהריים. לכל אורך המסלול יעמדו לרווחת הרוכבים ליווי רפואי, רכבי פינוי, מים, צוות טכני ונקודות הסבר והדרכה.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג