הפנינג הספורט של מרתון ווינר ירושלים 2019 יוצא לדרך

היריד יתקיים בימים שלפני מרתון ירושלים במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה בירושלים עם מתחם ספורט מרהיב על פני 2,000 מ"ר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עיריית ירושלים תקיים זו השנה התשיעית ברציפות את הפנינג הספורט הגדול בישראל לקראת מרתון ווינר ירושלים הבינ"ל 2019. הפנינג הספורט, יתקיים השנה במרכז הקונגרסים הבינלאומי – בנייני האומה בירושלים, בין התאריכים 12-14.03.19, בימים שלישי עד חמישי בין השעות 15:00-21:00. ביריד החגיגי יתארחו במשך שלושת ימי הפעילות, אלפי רצים מחו"ל וכ- 40,000 רצים ישראלים וקהל רחב שוחר ספורט ואורח חיים בריא.

אקספו מרתון ירושלים | צילום: מיכל פתאל

תערוכת הספורט תציע מתחם ספורט מרהיב והגדול בישראל שיתפרס על פני 2,000 מ"ר ובו עשרות ביתנים של מיטב מותגי הספורט, אשר יציגו את מגוון רחב של פריטי ספורט: נעלי ריצה, ביגוד ריצה לנשים וגברים, שעוני דופק, תוספי מזון, ג'לים, משקפי שמש, מדרסים, שרוולי ריצה, חזיות ספורט, מעילים, חולצות דרייפיט, טייפינג, ביגוד אירובי, בקבוקים, תיקי שתייה וריצה ועוד במחירים אטרקטיביים ובמבצעים ייחודיים. בנוסף יוצגו החידושים העדכניים בעולם הספורט וג'דאטים מיוחדים של מיטב החברות בראשן חברת סאקוני נותנת החסות הרשמית של מרתון ווינר ירושלים, שתציג בתערוכה ביתן מרהיב וענק במיוחד. בתערוכה יוצב מתחם מרצ'נדייז מרהיב של כל פריטי הספורט הממותגים של מרתון ווינר ירושלים.

במתחם תוצג התערוכה Win yourself – תערוכת השראה מיוחדת למען העמותות המשתתפות במרתון ולמען הרוח האנושית – בתערוכה הייחודית, יוצגו 17 פריטים של מובילי דעה, אנשי עסקים ומשפיענים אותם לבשו כאשר שברו שיא אישי בריצה. בין המציגים : אסתר רוט-שחמורוב, אסף גרניט, שלומית מלכה אנה ארונוב איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר, מאיה וורטהיימר, , מיכל אנסקי, ענת הראל, טום אביב, זיו שילון, שגב משה, ביטי דויטש, אירה דולפין, שביט ויזל, מושיק גאלמין, ג'ני צרוואני וליהיא גרינר.

צילום: מיכל פתאל

מתחם חלוקת הערכות למשתתפי מרתון ווינר ירושלים יוצב בתוך היריד וזאת בכדי לאפשר למשתתפים גישה נוחה ,מהירה ויעילה יותר לחלוקת הערכות. במתחם החלוקה, יחולקו לרצים בנוסף לערכה, חולצת הריצה הרשמית אותה ניתן יהיה למדוד במקום בתאי מדידה מיוחדים. כמו כן, יוכלו המבקרים להצטלם כמזכרת על קיר הצילום בכניסה לתערוכה. כמיטב המסורת במרתונים הגדולים בעולם, ייערך במסגרת האקספו בבנייני האומה ירושלים, ערב הפסטה המסורתי לרצי המרתון המלא. את התערוכה מפיקה חברת SPORT EXPO.

"הפנינג הספורט של מרתון ירושלים הוא אחד מאירועי הספורט הגדולים המתקיימים בעיר ירושלים", ציין משה ליאון, ראש העיר ירושלים, "אנו צופים השנה כי מספר המבקרים יגדל ואף ישבור שיא של כל הזמנים. אני מזמין את תושבי ירושלים להגיע יחד עם כל המשפחה וליהנות מהפנינג ססגוני, ספורטיבי ומהנה".

איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט העירוני הוסיף: "הפנינג הספורט המסורתי של מרתון ווינר ירושלים הבינ"ל, שייערך השנה בבנייני האומה בירושלים, הינו הפנינג הספורט הגדול והמוביל בישראל. כמקובל בכל המרתונים בעולם גם מרתון ווינר ירושלים יקיים הפנינג ספורט חגיגי לקראת המרתון , אליו צפויים להגיע כ- 40,000 איש, שייהנו מעשרות ביתנים של מיטב מותגי הספורט המובילים ,ממגוון ענק של כל פריטי הספורט ומהחידושים העדכניים ביותר של עולם הספורט. צפויה לנו חוויה ספורטיבית אמיתית לכל המשפחה".

מרתון ווינר ירושלים 2019 יתקיים השנה ביום שישי, ה- 15/3/2019. זו השנה התשיעית למרתון הבינלאומי בו צפויים להשתתף השנה רצים רבים וכן רצים מחו"ל מ-76 מדינות שונות . המרתון כולל שישה מקצים בהם מרתון מלא (42.2 ק"מ); חצי מרתון (21.1 ק"מ); 10 ק"מ; 5 ק"מ; מרוץ משפחות (1.7 ק"מ) ומרוץ קהילות חברתי הגדול בארץ (800 מ') שבו צפויים להקדיש את ריצתם כ-6,000 מהרצים לאחת מהעמותות החברתיות השותפות למרתון.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג