גלגלים של תקווה 2019: אירוע הרכיבה החברתית המוביל בישראל

אלפי משתתפים מכל רחבי הארץ, חווית ספורט מהנה והפנינג בסימן תרומה לקהילה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עמותת "אתגרים", הפועלת להעצמה ושילוב חברתי של ילדים ובוגרים עם מוגבלות באמצעות ספורט אתגרי בטבע, תערוך בשיתוף המועצה האזורית עמק יזרעאל ובחסות בנק הפועלים את אירוע הרכיבה החברתית – "גלגלים של תקווה", שיתקיים ביום שבת ה- 13 באפריל.

זו השנה ה-17 ברציפות, ספורטאים מקצועיים וחובבים, משפחות עם ילדים בכל הרמות והגילים, קבוצות רכיבה מחברות וארגונים רבים צפויים להשתתף באירוע לצד חברי העמותה. מטרת האירוע היא להעלות את המודעות הציבורית ולגייס משאבים לפעילות העמותה. השנה הכנסות האירוע מיועדות לרכישת ניידת אופניים חדשה – מועדון נייד המאפשר לקיים את הפעילויות לאנשים עם מוגבלות ביישובים מרוחקים בפריפריה.

"גלגלים של תקווה 2019" יכלול שלושה מסלולי רכיבה באורך של 10, 32 ו-53 ק"מ, שייערכו בשטח ובכבישים שייסגרו בתיאום עם משטרת ישראל. בסיום הפעילות ייערך הפנינג הפתוח למשתתפים.

צילום: אדר יהלום

עמותת "אתגרים" נוסדה בשנת 1995 במטרה להעצים ולשלב חברתית אנשים עם מוגבלות באמצעות ספורט אתגרי בטבע. יעילות פעילויותיה של "אתגרים" נחקרה והוכחה ככלי להעצמה אישית, לחיזוק הביטחון והדימוי העצמי, והרחבת היכולות בכל תחומי החיים. פעילות "אתגרים" פתוחה לכלל ציבור האנשים עם מוגבלות פיזית, קוגניטיבית, נפשית וחושית ולכל הגילאים.

העמותה פיתחה, לראשונה בישראל, מגוון ענפי ספורט חדשים בטבע המותאמים לצרכים מיוחדים: אופניים, פארקי חבלים, ריצה והליכה, שייט, צלילה, גלישת צוקים וטיפוס, סקי מים, קיאקים, קארטינג ועוד. "אתגרים" פועלת בכל רחבי הארץ, כשמידי שנה לוקחים חלק בפעילות העמותה כ- 5,000 ילדים ובני נוער ומעל 1,000 בוגרים. הפעילות מבוססת על מפעל התנדבות רחב היקף של 1200 מתנדבים.

אנו מזמינים אתכם להצטרף לרכיבה ונתינה או לתמוך בהשתתפות חברי אתגרים ב"גלגלים של תקווה 2019"

להרשמה לאירוע לחצו כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג