גיא ניב: "אחד הימים הכי טובים שלי על האופניים בקריירה"

ישראל סטארט אפ ניישן נלחמת על ניצחונות (ומשיגה אותן) במרוצים הגדולים בעולם, אבל עדיין רואה בישראלים שלה את גולת הכותרת של הפרויקט. מבחינה זו, היום באיטליה ובספרד בשני מרוצי ענק, מקבלת הקבוצה עוד הוכחה שהישראלים שלה ממשיכים לטפס למעלה למדרגה שלא ראינו בעבר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עדכון ישראל סטארט אפ ניישן: שני ישראלים , אלוף ישראל בנג"ש עומר גולדשטיין וגיא ניב, היום בתצוגות נהדרות באיטליה ובספרד – בבריחות

עומר גולדשטיין נותן הצגה לפני שדן מרטין מסיים חמישי היום בטור של קטלוניה.

היום, באירופה, קיבלנו יום נהדר של אלוף ישראל עומר גולדשטיין בטור של קטלוניה וגיא ניב בטור של קופי ברטאלי – שניהם בבריחות נהדרות שהשפיעו על תוצאות המרוץ .

גיא ניב, צילום: בטיני פוטו

באיטליה, מצליח גיא ניב לצאת לבריחה היום הקשה ביותר של המרוץ – השלב ההררי שסבב את נסיכות סן מרינו – ומחזיק איתה עד 3 ק"מ לסיום כדי לעזור לחברו בן הרמנס בהתמודדות על ניצחון במרוץ. הרמנס מסיים לבסוף שביעי היום וכרגע במקום החמישי. ״ למרות שלא השגנו את המטרה האולטימטיבית , זה היה עבורי נקודת ציון דרך. אחד הימים הגדולים בקריירה שלי מבחינת מה שהיה לי ברגליים״.

הישראלים שעושים את זה | צילום: בטיני פוטו

ובטור של קטלוניה, עומר גולדשטיין היה אחד הרוכבים האגרסיבים ביותר בשלב של 201 ק"מ שהתגלה כמהיר והקשה ביותר במרוץ. עומר היה בין שלושת הרוכבים היחידים בקבוצה ( דן מרטין ודריל אימפיי היו האחרים) שהצליחו לעמוד בפתיחה המסחררת שקרעה את הפלוטון לגזרים, והוציאה רק 40 רוכבים לפליטה מקדימה, ואף הצליח לצאת משם לבריחה נוספת שנתפסה לפני עליית הסיום. בסיום, חברו לקבוצה דן מרטין , מסיים חמישי.

״אנחנו רואים לנגד עינינו תהליך נהדר שבו הישראלים שלנו פשוט עולים מדרגה אחרי מדרגה״ אמר הדירקטור הספרדי דל הקבוצה אוסקר גררו. ״ עומר היום הוכיח שהוא יכול להתמודד עם רוכבי ענק ולהשאיר מאחור רוכבים גדולים.״

אלוף ישראל עומר גולדשטיין ברגע ההתקפה | צילום: בטיני פוטו

הדירקטור דרור פקץ' שמנהל את המרוץ באיטליה: ״גיא היה היום חזק בצורה יוצאת דופן ובטח בהשוואה לרוכבים בבריחה. ביקשנו ממנו לא מעט פעמים להאט בגלל האינטרס הקבוצתי והמשימה שבגינה נשלח לבריחה.
לדעתי פיזית זה היה אחד מהימים הטובים בקריירה שלו. הוא עשה עוד קפיצת מדרגה ענקית בחצי שנה האחרונה מאז הטור ועדיין יש דברים שצריך להתקדם בהם וגם הוא כמו הישראלים האחרים שלנו – בהחלט בדרך הנכונה״.

אלוף ישראל עומר גולדשטיין בסיום השלב הנהדר שלו בטור של קטלוניה משוחח עם אוסקר גררו, הדירקטור הספרדי של הקבוצה ( מימין)




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • טוב שאתם כותבים על אופניים אבל שווה להריץ בדיקה לפני שאתם מפרסמים משהו שמישהו שלח לכם הגיב:

    עומר גולדשטיין הוא לא אלוף ישראל. הוא גם לא סגן אלוף ישראל.

    1. מערכת שוונג הגיב:

      על מה אתה מבסס את הקביעה שעומר גולדשטיין לא היה אלוף ישראל נכון לפרסום הידיעה הזו? עומר גולדשטיין היה אלוף ישראל בתחרות שהתקיימה ב-2020 בבית גוברין. בזמן שהידיעה הזו פורסמה (מרץ 2021) הוא היה עדיין אלוף ישראל באופני כביש. לאחר מכן היה אלוף ישראל בנג"ש לשנת 2021 ו-2022.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג