בשביל האור: מרוץ חנוכה של חברת החשמל

חברת החשמל תקיים בחג חנוכה מרוץ חברתי מדן ועד אילת והוא ייערך בשיתוף עמותות וארגונים חברתיים ורשויות מקומיות תחת הכותרת "בשביל האור"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת החשמל תקיים בחג חנוכה הקרוב (2-9 בדצמבר) מרוץ חברתי, זו השנה השנייה, מדן ועד אילת. המרוץ ייערך בשיתוף עמותות וארגונים חברתיים ורשויות מקומיות תחת הכותרת "בשביל האור". בין הערכים שמאחדים את החברה הישראלית אשר למענם ואיתם ירוצו: רצים בין הדורות, כולנו כאחד, האנשים ששומרים עלינו, תרבות, חדשנות, התיישבות ותיירות.

האלוף (במיל') יפתח רון טל, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל: "חברת החשמל מזמינה את מדינת ישראל לחגוג ביחד איתה את חג החנוכה ולרוץ למען הערכים המאחדים את החברה הישראלית. בשנה שעברה המרוץ זכה לביקוש רב ורבים הצטרפו למען המטרות החברתיות שנבחרו. אנו מזמינים אתכם לרוץ אתנו גם השנה, להביא את האור, להחזיר את סממני האור של חג החנוכה למרחב הציבורי ולהאיר את הלבבות והמדינה!".

בשביל האור

בכל יום מימי חג החנוכה, הציבור הרחב, נציגי עמותות חברתיות ועובדי חברת החשמל ירוצו למען ערך ישראלי אחר, במקטע של בין 3-5 קילומטר ליום. הריצה תתקיים בכל יום בשעה 15:00, ובתום כל מקטע יתקיים אירוע הדלקת נרות חגיגי בהשתתפות הרצים, הציבור הרחב, הרשות המקומית המארחת, פעילים חברתיים, בכירי חברת החשמל ועובדיה. הרשויות הלוקחות חלק במרוץ: לב הגליל, חדרה, תל אביב, ירושלים, יישובי עוטף עזה ואילת. בין הארגונים המשתתפים: משרד רוה"מ, איחוד והצלה, מרכזי הצעירים, האגודה להתנדבות, קק"ל, הרשות לפיתוח הגליל והרשות לפיתוח ירושלים.

הדלקת חנוכייה וסדנאות יצירה לילדים בשיתוף עם הבובות האהובות של ערוץ הופ!
בקו הסיום של כל מקטע נקיים הפנינג למשפחות וילדים יחד עם ערוץ הופ!" אשר הצטרפו למרוץ. הילדים יפגשו את הבובות המוכרות והאהובות של הופ! לצד שקע, תקע ושטקר, כולל סדנאות יצירה לילדים שישלבו ערכים של בטיחות וחיסכון בחשמל וטקסי הדלקת נרות חגיגיים.

• נר ראשון – נרוץ באגמון החולה למען הרב דוריות. מעבירים את הלפיד מדור לדור
• נר שני – נרוץ ביער אחיהוד למען ערך ההתנדבות והרב תרבותיות
• נר שלישי – נרוץ עם כוחות הביטחון בפארק נחל חדרה למען ערך הביטחון. בסיום הריצה נקיים אירוע השקה חגיגי למרכז המבקרים המחודש של חברת החשמל
• נר רביעי – נרוץ בטיילת הרברט סמואל בתל אביב-יפו למען התרבות הישראלית . בסיום הריצה נקיים את ההפנינג ביחד עם להקות צעירות של מרכזי הצעירים בתחנת הכח רדינג.
• נר חמישי – נרוץ בעמק הארזים בירושלים למען ערך החדשנות
• נר שישי – נרוץ בשעה 11:00 ביחד עם תושבי עוטף עזה בצומת גילת למען ההתיישבות. בסיום הריצה נקיים הפנינג משפחות בשיתוף עם קק"ל סדנאות יצירה, משחקי חשיבה ומופע של הופ! קטנטנים
• נר שמיני – נרוץ בטיילת באילת למען התיירות

לפרטים נוספים ולהרשמה למרוץ לחצו כאן

בשיתוף מרוץ האור של חברת החשמל




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג