היכל התהילה של שוונג

שוונג מכבדת ומריעה לספורטאים פורצי הדרך, שקידמו את הענף שבו הם התחרו והיוו השראה לדורות הבאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שוונג מלווה את הספורט הישראלי למעלה משני עשורים בריצה לכל המרחקים, בטריאתלון עוד כשהיה בתחילת דרכו, בתחרויות אופניים בארץ ובעולם, ואת ענף השחייה בבריכה ובמים הפתוחים. היינו שם כשנשברו שיאים ישראלים והיינו לידם כשהספורטאים שלנו זכו במדליות ועלו על הפודיום במשחקים האולימפיים.

אז מה זה היכל התהילה של שוונג? אנחנו רוצים להעניק את אותו כבוד שהם הביאו לנו ועל כן להיכל התהילה של שוונג ייכנסו מדי שנה 8 ספורטאים וספורטאיות מענפי הסבולת (ריצה, אופניים, שחייה וטריאתלון) לאחר פרישה מלאה מספורט תחרותי, ובנוסף גם שני ספורטאים שהעניקו השראה לספורטאים אחרים ולקהל הרחב שצפה בהם.

הספורטאים שייכנסו להיכל התהילה הם למעשה פורצי דרך, שקידמו את הענף שבו הם התחרו, היוו השראה לדורות הבאים ותרמו לקידום הספורט בישראל. תהליך הבחירה יעשה על ידי מערכת שוונג וכל חודש נערוך ראיון עם אחד או אחת מהם ונעניק להם גביע מיוחד על תרומתם לענף בו התחרו.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג