שמרו על התואר: איילה כרם ונמרוד מרקוס אלופי ישראל בטיפוס הובלה

בתום יומיים של אליפות מרתקת בחולון, שמרו האלופים המכהנים על תוארם וזכו גם ב-5,000 ש"ח כ"א כפרס כספי על התואר. ולרי קרמר ויובל שמלא הסתפקו בתואר הסגנית והסגן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איילה כרם מטפסת | צילום: דייגו רוסמן, באדיבות התאחדות הטיפוס

אליפות ישראל בטיפוס הובלה ננעלה אתמול (שישי) אחרי יומיים של תחרות בקיר 'רוקיז' שבחולון, איילה כרם ונמרוד מרקוס שמרו על התואר כאלופי ישראל. כרם אף השלימה דאבל, לאחר שזכתה בחודש שעבר גם באליפות ישראל בבולדרינג שנערכה בחיפה. בקטגוריית הנשים סיימו ולרי קרמר ונעה שירן במקומות השני והשלישי, אצל הגברים השלימו את הפודיום יובל שמלא ומיכאל בולגוב.

תחילה נערכו מקצי המוקדמת כאשר 20 גברים ו-16 נשים העפילו לשלב חצי הגמר שנערך אתמול, ממנו המשיכו 8 לגמר (בכל מגדר). הזוכה בנשים היא כאמור איילה כרם (קמפוס טס"ה) עם תואר הובלה שלישי ברציפות, אל המקום השני הגיעה המטפסת הוותיקה בישראל ולרי קרמר (מכבי ונגה פתח תקווה) ובמקום השלישי סיימה נעה שירן (טופ נתניה). גם כרם וגם קרמר השיגו טופ (הגעה לאחיזה האחרונה במסלול) ולכן שובר השוויון ביניהן נקבע על פי תוצאת חצי הגמר.

נמרוד מרקוס מטפס | צילום: דייגו רוסמן, באדיבות התאחדות הטיפוס

בגברים השיג נמרוד מרקוס (קמפוס טס"ה) תואר אליפות ישראל שני ברציפות בעזרת הגעה לטופ, יובל שמלא (טופ נתניה) סיים כסגן אלוף ישראל ומיכאל בולגוב (קיר יואב) שלישי עם פודיום ראשון בקריירה באליפות הארץ לבוגרים. את הגביעים העניקו ראש עיריית חולון שי קינן ורוני קז אשר תרם פרסים כספיים למנצחות ולמנצחים (5,000 ₪ למקום הראשון, 2,000 ₪ למקום השני ו-1,000 ₪ למקום השלישי).

המנצחים באליפות ישראל | צילום: דייגו רוסמן, באדיבות התאחדות הטיפוס

המנצחות באליפות ישראל | צילום: דייגו רוסמן, באדיבות התאחדות הטיפוס




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג