מור ספיר זכה במדליית הכסף בגביע העולם בטיפוס פראלימפי

המטפס הישראלי סיים את שלב המוקדמות במקום השני, העפיל לשלב הגמר ובו סיים כאמור עם המדליה הכסופה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מור ספיר | צילום: התאחדות הטיפוס בישראל

המטפס הישראלי מור ספיר, 31, אלוף העולם בטיפוס פראלימפי, זכה אתמול (שבת) במדליית הכסף בגביע העולם שנערך בוילאר, שווייץ. ספיר סיים את שלב המוקדמות במקום השני, העפיל לשלב הגמר ובו סיים כאמור עם המדליה הכסופה.

בכך, השלים הישראלי זכייה במדליה בכל אחת מתחרויות סבב גביע העולם של השנה. בתחרות הראשונה שנערכה בסולט לייק (ארה״ב) קטף את הזהב, כאשר באינסברוק (אוסטריה) סיים במקום השלישי.

אלוף העולם סיכם את התחרות: ״אחרי שבשנה שעברה הפכתי לאלוף העולם, חששתי שהשנה אני אחווה נפילת מתח, אבל זה רק הפך אותי לרעב עוד יותר. אני שמח כל כך שאחרי מדליית זהב וארד השנה, סיימתי את תחרויות הסבב עם מדליית כסף שמלמדת אותי שאני בטופ, אבל גם שיש לי עוד במה להשתפר. התיאבון פתוח להוכיח לי ולעולם שהידיים האלה יכולות לעשות הכל״.

ספיר איבד את כל אצבעותיו במהלך אסון מפולת השלגים ברכס האנאפורנה בשנת 2014, והוא מטפס הקירות היחיד בעולם שמתחרה ללא אף אצבע בכפות ידיו.

באליפות אירופה לנוער בהובלה שנערכה גם כן במהלך סוף השבוע, רשמה נבחרת ישראל הישג נהדר כאשר תמר כהן (קטגוריית U16) סיימה במקום ה-11 ואלון פלג ליבליך (קטגוריית U18) סיים במקום ה-10.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג