מדליית ארד ליוגב אלקלעי באליפות אירופה לנוער בלייזר רדיאל

האליפות הסתיימה אתמול בסלוניקי שביוון בה השתתפו 284 שייטים ו-106 שייטות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יוגב אלקלעי על הפודיום | צילום: באדיבות איגוד השייט בישראל

אליפות אירופה לנוער במפרשיות לייזר רדיאל (ILCA6) הסתיימה הערב בסלוניקי, יוון, עם מדליה לשייט יוגב אלקלעי ממועדון שדות ים. באליפות השתתפו 284 שייטים ו 106 שייטות והיא התקיימה לאורך 5 ימים.

התחרות התחילה בצורה פחות טובה לאלקלעי, שלאחר 4 שיוטים סגר את העשירייה הראשונה, אך הראה שיפור ניכר במהלך הימים הבאים וביום התחרות האחרון כבר איים על הפודיום. היום האחרון של התחרות התקיים במזג אויר לוהט, של 40 מעלות בצל, והתחיל פתוח לגמרי, כאשר כל אחד מחמשת המובילים היה בסיכוי למדליה. בשיוט הראשון סיים אלקלעי 14 והיה צריך שיוט אחרון טוב על מנת להבטיח פודיום. את השיוט האחרון סיים שמיני, והבטיח לעצמו את המדליה.

גם ראם מגן הצעיר ממועדון עכו, יכול להתגאות באליפות הראשונה שלו בדגם. השייט בן ה 16, ממועדון עכו התחיל להתאמן על דגם הלייזר רק בשנה שעברה וכבר באליפות אירופה לנוער הראשונה סיים במקום השביעי הכללי. מגן פתח את התחרות מדהים וניצח את שלושת השיוטים הראשונים, אך בהמשך לא הצליח לשמור על יציבות.

מאמן הנבחרת, ארז אליהו, התגאה בסוף התחרות בחניכיו: "בתחרות כל כך גדולה זה יפה לראות שני ישראלים בעשירייה הראשונה. יוגב הציג יכולות גבוהות ונראה מעולה וראם הציג תחרות ראשונה מצוינת. בתחרויות כאלה יציבות היא מילת המפתח ועל זה אנחנו עובדים עם הנוער, כהכנה לנבחרות הבוגרים".

שאר תוצאות הנבחרת: מאיה פילניק (13), עומרי מלכה (62), תומר כץ (76), אורי שושן (81), ליאור דנא (82), איתי פומרנץ (196).




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג