טיפוס: מדליה היסטורית לישראל בסבב גביע אירופה

הישג מצוין לגבע לוין, המטפס הישראלי סיים אתמול (שבת) במקום השלישי בתחרות סבב גביע אירופה שנערכה בקלגנפורט שבאוסטריה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גיל לוין | צילום: התאחדות הטיפוס בישראל

הישג מעולה לגבע לוין, המטפס הישראלי סיים אתמול (שבת) במקום השלישי בתחרות סבב גביע אירופה שנערכה בקלגנפורט שבאוסטריה. בכך, קבע את הישג השיא של ישראל בתחרויות גביע אירופה והפך לראשון שעולה על הפודיום בתחרות זו. לוין סיים את המוקדמות במקום ה-15, בשלב חצי הגמר סיים שלישי וכאמור גם בגמר סיים באותו המיקום.

"ההישג הזה מאוד מרגש אותי, אני עובד מאוד קשה בשביל זה וכיף שסוף סוף אני מצליח להביא תוצאה שמראה את הרמה האמיתית שלי. אין יותר מרגש מלראות את דגל ישראל בפודיום. זאת רק ההתחלה שלי ויש עוד הרבה דרך לעשות כדי להמשיך להשיג תוצאות כמו זו", סיכם לוין את התחרות.

שני ישראלים נוספים העפילו לשלב חצי הגמר בתחרות. רם לוין, אחיו הגדול של גבע, סיים במקום ה-10 ועידו פידל, שזו היא תחרות הבוגרים הבינלאומית הראשונה שלו, סיים במקום ה-18. בשלב המוקדמות סיים פידל במקום החמישי הכללי.

בתחרות סבב גביע העולם שמתקיימת בסולט לייק סיטי, ארה״ב, סיים אלכס חזנוב במקום ה-7 במוקדמות כאשר הוא סוגר את כל המסלולים, והערב (ראשון) יתחרה בשלב חצי הגמר. יותם בן ראובן היה קרוב גם הוא להכנס ל-20 הראשונים ולהעפיל לחצי הגמר, אך סיים לבסוף במקום ה-23, מרחק שני ניסיונות בלבד מהעפלה. בקטגוריית הנשים, איילה כרם הייתה רחוקה מקום אחד מהעפלה לשלב הבא כאשר סיימה במקום ה-21.

בתוך כך ועל סמך כל תוצאות תחרויות הסבב האירופי, יעל טאוב ורם לוין הם הישראלים הראשונים שהבטיחו לעצמם מקום באליפות אירופה בבולדרינג שתערך בחודש אוגוסט. לוין מדורג במקום החמישי באירופה לגברים, כאשר אחיו גבע מדורג במקום השמיני. טאוב מדורגת שמינית אצל הנשים.

תמונות: התאחדות הטיפוס בישראל




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג