הישג שיא: מקום עשירי בעולם למטפסת איילה כרם באליפות העולם בבולדרינג

המטספת הישראלית הפגינה יכולת נהדרת באליפות הנערכת בשווייץ ורשמה את ההישג הטוב של ישראל בענף. כרם: "מאוד גאה בעצמי על הביצועים בשני המסלולים האחרונים. מודה ומעריכה את כל מי שתומך ומלווה אותי לאורך הדרך"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איילה כרם באליפות העולם | צילום: Lena Drapella, התאחדות הטיפוס העולמית

המטפסת הישראלית איילה כרם קבעה היום (שבת) היסטוריה, כאשר סיימה במקום העשירי באליפות העולם בבולדרינג שנערכת בשווייץ, ובכך קבעה הישג שיא למטפסת כחול לבן.

בשלב המוקדמות, שהיה מחולק לשתי קבוצות טיפוס – כרם הציגה יכולת נהדרת וסיימה במקום השני בקבוצה שלה, כשהגיעה שלוש פעמים לטופ (האחיזה האחרונה במסלול). כרם דורגה שלישית לאחר המוקדמות, מה שנתן לה את המקום בחצי הגמר.

איילה כרם באליפות העולם | צילום: Lena Drapella, התאחדות הטיפוס העולמית

בחצי הגמר, בו השתתפו 20 מתחרות, השיגה שוב שלושה טופים, אמנם לגמר זה לא הספיק (רק 6 הראשונות מעפילות), אך היא עשתה צעד חשוב אל עבר העפלה לתחרות הקומביינד, שתחל בעוד מספר ימים (תחרות משולבת של טיפוס בולדר וטיפוס הובלה). כרם שסיימה במקום ה-33 במוקדמות ההובלה, תדע באופן רשמי האם תיקח חלק גם בתחרות הקומביינד רק בתום תחרות ההובלה מחר.

המטפסת הישראלית סיכמה את חצי גמר הבולדר: "התרגשתי ונהניתי מהמעמד והמסלולים. מאוד גאה בעצמי על הביצועים בשני המסלולים האחרונים ומאוכזבת מהביצוע על המסלול השני. מודה ומעריכה את כל מי שתומך ומלווה אותי לאורך הדרך".

איילה כרם | צילום: Jan Virt – באדיבות התאחדות הטיפוס העולמית (IFSC)




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג