הישג: יובל שמלא זכה במדליית ארד בגביע אירופה בטיפוס

היסטוריה בטיפוס הישראלי לאחר שהמטפס יובל שמלא הפך לישראלי הראשון שזוכה במדליה בגביע אירופה בענף ההובלה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מקום שלישי בגביע אירופה. יובל שמלא | צילום: התאחדות הטיפוס בישראל

היסטוריה בטיפוס הישראלי לאחר שהמטפס יובל שמלא זכה אתמול (ראשון) במדליית הארד בתחרות גביע אירופה בהובלה שנערכה בעיר ז'ילינה שבסלובקיה. בכך, הפך שמלא לישראלי הראשון שזוכה במדליה בגביע אירופה בענף ההובלה.

בשלב המוקדמות שהתקיים אתמול סיים המטפס הישראלי במקום התשיעי. בחצי הגמר שנערך הבוקר התקדם שמלא למקום הרביעי ובגמר כאמור סיים שלישי ועלה על הפודיום.

"הייתי עייף מההתחלה של המסלול ונהניתי להילחם על כל צעד. זה מחזק אצלי את המוטיבציה לקראת הקריטריון האולימפי בשנה הבאה. אני כמובן מאוד שמח שיצא לי להתחרות בשלושת השלבים בתחרות", סיכם שמלא את התחרות.

מאמנו הרנן וסרמן הוסיף: "זה פרס על התמדה, אמונה וקביעות באימונים בדרך שקטה וצנועה. המדליה מעידה על הרבה ביטחון עצמי של יובל".

המדליה של יובל שמלא מצטרפת להצלחות ישראליות רבות בעונת התחרויות הבינלאומית בטיפוס, כאשר בחודש הבא תתקיים אליפות אירופה במינכן עם ייצוג רחב של מטפסות ומטפסים מישראל.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג