החלה אליפות העולם בדגם האולימפי החדש בגלשנים

זו אליפות העולם הראשונה לדגם זה לאחר המשחקים ותחילתו של עידן חדש בגלישה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עם סיומם של המשחקים האולימפיים בטוקיו סיים את דרכו דגם ה-RSX הוותיק והוחלף בדגם ה-IQ פויל, בעל הסנפיר המרחף מעל המים ומסוגל להגיע למהירויות של מעל 60 קמ"ש. זו אליפות העולם הראשונה לדגם זה לאחר המשחקים ותחילתו של עידן חדש בגלישה. איגוד השייט העמיד לאליפות העולם נבחרת מורחבת, הכוללת 12 גולשים ו-8 גולשות, מנבחרות הבוגרים והעתודה, וזאת בהסתכלות ארוכת טווח לקמפיין פריס 2024.

נבחרת ישראל בגלישה בסילבפלאנה שבשוויץ | צילום: איגוד השייט בישראל

נבחרת ישראל בגלישה הגיעה בשבוע שעבר לסילבפלאנה, שוויץ, על מנת להתחרות שם באליפות העולם בגלשני IQ פויל. זו האליפות הראשונה של הדגם החדש ויריית הפתיחה לקמפיין פריס 2024. נבחרת הגברים כוללת את תום ראובני, יואב עומר ואופק אלימלך, שעברו מדגם ה-RSX ובנשים את מאיה מוריס ודניאלה פלג. בעתודה (גברים) רוי הילל, אייל צרור, תומר ורדימון, ליאם שגב, באז בל, שלו אגוזי, דניאל תשתש, ניר לשד, ועידו פומרנץ. ובנשים נעמה גזית, שחר רשף, לינוי גבע, שרון קנטור, ניב רובינסון ונעמה גרינברג.

את נבחרת הגברים מאמן גור שטיינברג ואת הנשים (בוגרות ועתודה) עודד אושר. ראש המשלחת ומאמן העתודה בגברים לאליפות הנוכחית הוא שחר צוברי, בתפקידו הרשמי הראשון באיגוד השייט.

האליפויות מתוכננות במתכונת של 6 ימי שיוטים בהם יתחרו הגולשים הטובים בעולם בשלושה מקצים שונים – מרוץ, סלאלום ומרתון. ביום האחרון יתקיים שיוט המדליות בו ישתתפו רק 12 המקומות הראשונים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג