גל צוקרמן זכתה באליפות העולם לנוער בגלשני קייט פויל

צוקרמן בת ה-18 ממועדון שדות ים זכתה באליפות העולם בקייט פוייל לנוער, שהתקיימה בעומאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות העולם בעומאן היא אליפות הנוער הגדולה ביותר בשייט והיא כוללת מספר גדול של דגמים ואליה נשלחים הגולש או הגולשת הבכירים בלבד מכל מדינה בכל דגם. גל צוקרמן סיימה אליפות עולם לנוער עם מדליית זהב וניצחון בכל שמונה עשר שיוטי התחרות. בדגם 420 מעורב, כמו כן רוי לוי ואריאל גל זכו בארד. זו אליפות העולם הראשונה לנוער בדגם זה, אשר ייכנס למשחקים האולימפיים בפריס 2024. הניצחון של גל הגיע בסיום תחרות מושלמת, בה ניצחה את כל 18 השיוטים. זה הישג חסר תקדים כמעט, אותו השיגו גולשים בודדים בעבר. צוקרמן ניצחה בתחרות את ג'וליה דמשוויץ', אלופת אירופה לבוגרים, שהייתה המועמדת הפיבוריטית לזכייה. את השייטים ליוו המאמנים יניב מאיר (קייט), איל לוין (420) וארז אליהו (לייזר).

גל צוקרמן על הפודיום | צילום: איגוד השיט בישראל

"להגיע לתחרות הזו ולייצג את ישראל זו הרגשה מדהימה. הדבר היחיד הטוב יותר מהזכייה היתה הדרך בה הצלחתי לעשות את זה. הייתי בפוקוס מוחלט בכל התחרות וההכנה שעשיתי עם שחף אמיר, המאמן שלי בארץ, ביחד עם הביטחון שנתן לי יניב מאיר, שליווה אותנו בתחרות, עשו את ההבדל. יש המון למה לצפות והמטרה שלי ברורה כבר מהיום", סיפרה צוקרמן.

בדגם ה-420 זכו רוי לוי ואריאל גל משדות ים במדליית הארד. לוי וגל היו בין הבודדים בקטגוריה שהתחרו בצוות מעורב (נער ונערה, על פי הפורמט האולימפי החדש) והם התחרו בצוותים שרובם היו צוותי נערים בלבד. הם היו בין הצוותים הצעירים בתחרות והיו קרובים יחסית למקום גבוה יותר על הפודיום, עם שלושה שיוטים בהם סיימו במקום הראשון, אך במקביל עם שיוטים בעשרייה השניה.

"שלחנו 8 ספורטאים לעומן לאליפות העולם לנוער של world sailing, ב-3 קטגוריות שונות ואנחנו שמחים על ההישגים", אומר שי בובר, יו"ר איגוד השייט, "זה בהחלט מוכיח כמה ההשקעה בנוער היא חשובה. יש לנו אלופת עולם לנוער בדגם האולימפי החדש קייט פויל. ברכות חמות לשייטים ולמאמנים".

עוד התחרו בתחרות: דגם לייזר רדיאל בנים- יואב כפיר, מקום 8, לייזר רדיאל בנות- כנרת דהן (36), 420 נערות- עדן גור ואסתר נגה טיאנו (9), קייט פויל נערים- יואב ברזילי (14).




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג