הנעל החדשה של אדידס היא ללא שרוכים

לפתיחת שנת 2018 ולקראת מרתון סמסונג תל אביב, אדידס משיקה את גרסה מעודכנת של UltraBOOST Laceless ללא שרוכים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפתיחת שנת 2018 ולקראת מרתון סמסונג תל אביב שיערך ב-23.2.2018 מציגה אדידס לראשונה בישראל, את הדגם המתקדם ביותר של נעלי הריצה הכי מדוברות ה-UltraBOOST. הפעם בגרסה נטולת שרוכים המאפשרת ריצה נוחה.

ניזוג של חדשנות וסטייל

נעלי UltraBOOST Laceless הן פרי נחישותה של אדידס למזג יחד חדשנות וסטייל. הנעליים מציגות צללית מינימליסטית ומוקפדת, יחד עם הטכנולוגיות המתקדמות והחלוציות ביותר בתעשייה: טכנולוגיות ה- PrimeKnit וסוליית ה-BOOST המפורסמת של החברה. השילוב מאפשר לייצר נעל ללא שרוכים ולהפוך את חוויית הריצה לפשוטה מתמיד.

במסגרת שיתוף הפעולה ההדוק עם ספורטאיות וספורטאים, ערכה אדידס סדרת בדיקות והתאמות לחלק העליון של הנעל, והצליחה לייצר נעל ריצה שתומכת ברגל באמצעות דחיסה ומבטיחה ביצועים מעולים. העיצוב דמוי הגרב, המשולב עם מבנה המספק תמיכה לקרסול, נותן לאצנים התאמה מושלמת ומאפשר לכף הרגל לנוע כיחידה אחת עם הנעל. אלמנט ה-Forged PrimeKnit המוטמע בנעל, מעניק תמיכה לקשת כף הרגל. אזורי ההתרחבות סביב עצמות כף הרגל נועלים אותה במקומה.

סוליית BOOST של קונטיננטל

UltraBOOST Laceless מוצעות בשני צבעים השואבים השראה מצבעי השמיים בשעות שונות של היממה – הגוונים הבהירים והנייטרליים של הבוקר והכחול העז המאפיין את השמיים של שעות בין הערביים. סטיבן דובסון, מנהל עיצוב בגזרת הריצה של אדידס מציין: ״שילובי הצבעים החדשים של נעלי UltraBOOST Laceless מיועדים לאותם אנשים שרצים בכל שעה של היום, לא עוצרים אף פעם ומעוררים לחיים את רחובות העיר, גם כאשר אנשים בצדו השני של העולם עדיין ישנים. שאבנו השראה מרגעים אלו והבאנו אותם לידי ביטוי בפלטת הצבעים הנייטרלים של השמיים לפנות בוקר, ובגוונים הכחולים הגולמיים של שעת הדמדומים. התוצאה היא נעליים שהופכות כל ריצה לחוויה״.

לאנשים שרצים בכל שעה של היום

מידות: 48-36

מחיר: 800 שקל

להשיג ברשת חנויות אדידס ובחנויות הנבחרות החל מה 6.12.17





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג