גרמין חשפה שעון הכולל טעינה סולרית בסדרת שעוני הפניקס 6

ה-Fenix 6X Pro Solar הוא שעון המולטי-ספורט החכם הראשון של החברה הכולל טעינה סולרית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת גרמין השיקה את סדרת הפניקס 6, הדור הבא של שעוני ה- Multi-sport החכמים והמתקדמים של החברה, שפותחו ויוצרו, בשיתוף פעולה עם ספורטאים. הסדרה החדשה מגיעה עם מסך גדול יותר ומשקל קל יותר מדגמים קודמים, מד דופק מובנה, המאפשר מדידה של דופק גם בשחייה, מד רמת חמצן בדם, Pulse Ox2, חיישן GPS משולש מובנה, מתח (Stress), מגוון פרופילי פעילות מוגדרים מראש, התראות חכמות, מד ניצול אנרגיה, מדדי ביצועים, האזנה למוזיקה ללא צורך בטלפון נייד באמצעות יישום GARMIN Music (בדגמים תומכים), תשלום ללא צורך בארנק באמצעות יישום GARMIN Pay (במדינות תומכות) ועוד.

הסדרה החדשה של גרמין

השעונים בסדרה תומכים גם ביישום PacePro, לתכנון חכם של אסטרטגיית הריצה של המשתמש, מעקב אחר קצב הריצה וניהול נכון של האנרגיה בעת האימון. בכדי לאפשר קיום של שגרת האימונים בכל זמן ובכל מקום, כוללים השעונים מגוון של מפות, לרבות מפות סקי, פעילות בשטח וטיפוס. גם בסדרת הפניקס 6 שילבו בחברה את יישום ה- Safety & Tracking המאפשר שליחת התראת מצוקה ומיקום לאיש קשר נבחר, מוגדר מראש, במקרה של נפילה או כל צרה. לצד תכונות המולטי-ספורט המתקדמות, יבטיחו השעונים החדשים בסדרה להשאיר את המשתמשים מחוברים, באמצעות התראות חכמות על דואר אלקטרוני, הודעות טקסט, ווטסאפ ועוד.

השעון הסולרי Fenix 6X Pro Solar

שעון הספורט החכם הראשון של גרמין הכולל טעינה סולרית מתאפשר הודות ל-Power GlassTM – עדשת טעינה סולרית שקופה, המנצלת את אנרגיית השמש כדי להאריך את חיי הסוללה. המשתמשים בשעון  ייהנו מחיי סוללה של עד 120 ימי שימוש רצופים במצב Battery Saver (ועד 21 ימים רצופים במצב שעון חכם ועוד 3 ימים נוספים הודות לטעינה הסולרית), ממגוון יישומי אימון מתקדמים, מפות צבעוניות, יישומי מוזיקה (דוגמת Spotify ו- Deezer) ועוד.

דגמי שעוני ה-Fenix 6 Pro וה- Fenix 6 Sapphire מציעים את כל התכונות המתקדמות של סדרת הפניקס, לרבות יישומי האזנה למוזיקה ישירות מהשעון (בחלק מהדגמים), בשעונים מעוצבים ומתקדמים בעלי תצוגה איכותית בגודל 1.2", 1.3 או 1.4", המתאימה לשימוש בכל תנאי התאורה ומזג האוויר, בפנים או בחוץ, וגדולה בעד 35% מדגמי פניקס קודמים. כל מגוון הדגמים בסדרה מציע גם מגוון אפשרויות התאמה אישית, הודות לעיצוב QuickFitTM, המאפשר החלפה קלה ונוחה של רצועות השעון.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג