גרמין חשפה בכנס IFA את שעון הכושר החכם החדש שלה

בכנס שמקיים בברלין חשפה החברה שלוש סדרות שעוני כושר חכמים, לישראל כך התברר הם יגיעו רק ברבעון הקרוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת גרמין (GARMIN), חשפה היום (חמישי) בכנס IFA המתקיים בברלין, שלוש סדרות שעוני כושר מתקדמים, מעוצבים וחכמים שיסייעו למשתמשים בכל הרמות לשלב פעילות גופנית בחיי היום יום, עם מגוון היישומים הרחב ביותר לניטור כושר, ספורט ובריאות הקיים כיום בקטגוריה. השעונים החדשים מהסדרות VivoActive, Venue ו- VivoMove, תאפשר למשתמשים להישאר מחוברים ולקבל התראות חכמות, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט, ווטסאפ ועוד. השעונים ימכרו בישראל במהלך הרבעון הקרוב.

VivoActive 4

סדרת ה-VivoActive 4 ממשיכה את דרכה של סדרת ה- 3 הקודמת ומציגה שעוני כושר חכמים, בעלי מסך מגע ו- GPS מובנה, המציעים למשתמש ליהנות מהמגוון הרחב ביותר של יישומי אורח חיים בריא הקיים כיום בקטגוריה. עם תכונות מתקדמות של ניטור שינה, מד דופק מובנה, התראות על קצב לב לא תקין, ניטור נשימה, מעקב אחר מחזור הגוף החודשי של נשים, לצד כל התכונות האהובות והמוכרות של הסדרה, ביניהן מגוון פרופיליי פעילות גופנית מוגדרים מראש, מהאזנה למוזיקה ישירות מהשעון, באמצעות יישום GARMIN Music המאפשר שמירת שירים בשעון וסנכרון לאפליקציות מוזיקה ותשלום באמצעות השעון, באמצעות יישום GARMIN Pay (במדינות תומכות). הסדרה החדשה מציעה עיצוב אלגנטי, מגוון צבעים אפנתי, בחירה בין 2 גדלי מסך מגע צבעוני – 1.1" לדגם ה-VivoActive 4s ו- 1.3" לדגם ה- VivoActive 4, וחיי סוללה ארוכים במיוחד – עד 8 ימים רצופים במצב שעון חכם.

VivoActive 4

Venu

שעון כושר חכם ומתקדם נוסף, עם GPS מובנה ותצוגת AMOLED איכותית שתאפשר למשתמשים הנאה מלמעלה מ- 20 תכניות אימוני כושר מונפשים, בקטגוריות פעילות שונות (אימוני כוח, יוגה, אירובי, פילאטיס ועוד). בדומה לסדרת ה- VivoActive 4, גם סדרה זו מציעה מגוון של מדדי כושר גופני ובריאות, הקיים כיום בקטגוריה. בתוספת חיי סוללה של עד 6 ימים רצופים במצב שעון חכם, עיצוב אלגנטי, מגוון צבעים עשיר ומספר רב במיוחד של פרופיליי פעילות גופנית מוגדרים מראש. גם ה- Venu מציע תכונות מתקדמות של ניטור שינה, מד דופק מובנה, סטורציית חמצן Pulse OX2, התראות על קצב לב לא תקין, ניטור נשימה, מעקב אחר מחזור הגוף החודשי של נשים ועוד.

Venu

VivoMove

הסדרה השלישית היא ה-GARMIN VivoMove שפותחה ונוצרה במיוחד עבור משתמשים המעוניינים להכניס את הכושר לשגרת החיים, תוך שמירה על סגנון אישי מלא סטייל. ה- VivoMove הוא שעון כושר חכם והיברידי המשלב מראה שעון אנלוגי מסורתי, עם Connected GPS ותכונות מתקדמות של שעון כושר חכם ומגוון אפשרויות לשמירה על אורח חיים בריא. השעון מציע בחירה מבין מגוון פרופיליי פעילות גופנית מוגדרים מראש, מגוון מדדי בריאות, ביניהם ניטור שינה, מד דופק, מד צעדים, מד שריפת קלוריות ועוד, כל זאת בעיצוב אלגנטי, במגוון צבעים ועם חיי סוללה של עד 5 ימי שימוש רצופים.

VivoMove





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • רונית הגיב:

    ובשורה התחתונה, מה הם ההבדלים העיקריים בין השעונים האלה, ולאיזה סוגי משתמשים שונים מיועד כל אחד מהשעונים או כל אחת מהסדרות.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג