אדידס מציגה את נעלי הריצה הראשונות בעולם העשויות חומר טבעי ומתכלה

ענקית הספורט הגרמנית שזה עתה חשפה נעלי ריצה אקולוגיות מפסולת ימית, לא עוצרת ומשיקה נעלי ריצה בעלות מבנה מולקולרי מרהיב ותהליך ייצור ידידותי לסביבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת אדידס חושפת היום את Futurecraft Biofabric, נעלי הריצה הראשונות בעולם אשר מיוצרות מסיבי Biosteel – חומר דמוי משי קורי עכביש טבעי אשר מתכלה לחלוטין. האב טיפוס של נעלי Futurecraft Biofabric מציג גפה העשויה מ-100% סיבי Biosteel, סיב מתכלה לחלוטין, שמקורו בטבע, אשר פותח על ידי חברת הביוטק הגרמנית AMSilk. סיב זה קל יותר ב15% במשקלו מסיבים סינתטיים רגילים ועל כן משפיע ישירות על משקל הנעליים ובהתאם על הישגי הספורטאים. בנוסף, זהו החומר הטבעי החזק ביותר שקיים וניתן להשתמש בו לצרכים אלו.

"צעד חלוצי קדימה, אל מעבר לקיימות ולקראת טריטוריה חדשה"

"זוהי שנה של חדשנות פורצת גבולות.. זהו צעד נוסף במחויבות שלנו להגדיר מחדש את תעשיית הספורט. הודות לשימוש בסיבי Biosteel במוצרים שלנו, הצלחנו להגיע לרמה של קיימות שאין לה מתחרים. זה צעד חלוצי קדימה, אל מעבר לקיימות ולקראת טריטוריה חדשה של חדשנות ביונית״, ציין ג'ימס קרנס, סגן נשיא פיתוח אסטרטגי באדידס.

בנוסף, סיבי Biosteel מסוגלים לספק מבחר דגמים ברי קיימא הרבה יותר, כיוון שהם מתכלים במלואם במהלך תהליך טבעי לגמרי. הפיתוח הזה הוא חלק ממסעה של חברת אדידס להציג חדשנות ברת קיימא – החל של שימוש בפלסטיק חדש, עבור בפלסטיק ממוחזר, דרך שיתוף הפעולה שלה עם ארגון Parley for the Oceans ועד החזית החדשה לגמרי שבה היא נמצאת כעת: השקעה בפתרונות אשר ממנפים מדע וטבע כחלק בלתי נפרד מתהליך החדשנות.

85636-2

עשוי מחומר עתיר ביצועים

הנעל הוצגה לראשונה במהלך ועידת Biofabricate הנודעת, שהתקיימה בניו יורק. במהלך האירוע הכריזו
adidas ו-AMSilk על שיתוף הפעולה ביניהן, במסגרתו יבחנו אפשרויות לשילוב רחב היקף של סיבי Biosteel במוצרים עתירי ביצועים.

״נעלי הספורט שפיתחנו יחד עם אדידס הן המוצר הראשון בעולם, אשר עשוי מחומר עתיר ביצועים, שיוצר מביופולימרים זהים למשי טבעי", סיפר ג'נס קלין, מנכ״ל AMSilk, "הפיתוח הזה מציב תקן חדש בכל הנוגע לפונקציונליות של טקסטיל מתכלה״. החשיפה של נעלי Futurecraft Biofabric, מתרחשת בשנה שבה החברה השיקה סדרת מוצרים שפורצת את הגבולות המוכרים של החדשנות בתחום הסניקרס. החידושים הללו כוללים את Futurecraft Tailored Fibre, אשר עושים שימוש בשיטות ייצור מהפכניות, על מנת לתמוך בעיצובי נעליים ייחודיות; ואת Futurecraft M.F.G – המוצר הראשון אשר ייוצר במפעל SPEEDFACTORY פורץ הדרך של אדידס.

אדידס משלימה את פיתוח המוצרים החלוציים הללו עם המחויבות שלה לקיימות, שבאה לידי ביטוי בשיתוף הפעולה שלה עם ארגון Parley for the Oceans, מערכת יחסים אשר הובילה להשקת UltraBOOST Uncaged Parley: הנעליים הראשונות בייצור מסחרי, שעשויות מפלסטיק שאסף הארגון מהאוקיינוסים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג