שני הצוותים הבכירים של ישראל העפילו לבית הזהב באליפות העולם בשייט

אליפות העולם בשייט מפרשיות 470 נכנסה היום ליומה השני בחוף שדות ים. שישים צוותים מכ-20 מדינות יצאו לים ביום שיקבע מי מהם יכנסו לבית הזהב וימשיכו להיאבק על מדליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גיל כהן ונועם חומרי באליפות העולם בשייט מפרשיות 470 | צילום: עמית שיסל, באדיבות איגוד השייט

גשם קל ירד בבוקר בזמן שנערך הטקס היומי לחלוקת חולצות המובילים, כאשר הצמד הגרמני של לואיז וואנזר ופיליפ אוטנרייט קיבל את הגופייה הצהובה המסמלת כי הם מובילים בתחרות. עם יציאת הצוותים לים הפציעה השמש, אך הרוח נותרה פרועה, עם משבים משתנים, שחייבו את הצוותים לפעול על פי אינטואיציה ומנעו כמעט לחלוטין יציבות בתוצאות.

שני הצוותים הישראלים המובילים בתחרות הצליחו לשפר את מיקומם, כאשר גיל כהן ונועם חומרי ביצעו שיוט ראשון בינוני, אותו סיימו במקום ה-19, אך בשיוט השני של היום חזרו להציג את היכולת הרגילה שלהם וסיימו במקום השני. הצמד ממוקם כעת במקום השמיני הכללי, עם 22 נקודות לחובתם. הצוות של ניתאי חסון ונועה לסרי, שפתח אתמול את התחרות חלש, ביצע שני שיוטים טובים בהם סיים במקומות 5 ו-10. חסון ולסרי ממוקמים כעט במקום ה-16 וינסו לצמצם את הפער מהמובילים, על מנת להיכנס לשיוט המדליות של האליפות, שיתקיים ביום שבת.

שאר הצוותים הישראלים בתחרות סבלו מיום שיוטים חלש ולא הצליחו להיכנס לבית הזהב של האליפות. הקרובים ביותר היו אביב אסרף ונינה אמיר, אבל שאחרי שפתחו בסערה את יום השיוטים הראשון נחלשו היום עם שני שיוטים במקומות 25 ו-22.

בגזרת המתחרים הזרים הצוות הגרמני שהוביל אתמול המשיך לשלוט בתחרות, ומוביל כרגע בפער של שלוש נקודות על הצוות האוסטרי של לארה וודלאו ולוקאס מאהר, שטיפסו היום למקום השני. במקום השלישי הכללי נמצא צוות גרמני נוסף, של סימון דיש ואנה מרקפורט, שהוא אחד הצוותים הבודדים השומרים על יציבות והשיגו שלושה ניצחונות רצופים בשיוטים האחרונים.

בשלושת הימים הקרובים ימשיכו להתקיים שיוטי בית הזהב, כאשר מטרת הצוותים הישראלים לשמור על יציבות בפסגה על מנת להצליח ולהיכנס לשיוט המדליות בשבת, בו ישתתפו רק עשרת הצוותים המובילים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג