עז הרים או רוכב כובש פסגות?

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
20 Pיקס

את אתגר ה-20 Peaks מכירים כמעט כל רוכבי האופניים. בשטח ובכביש אתגר שכבש בסערה את עולם הרכיבה. אם עדיין לא ביצעתם את האתגר אז לא בטוח שאתם יודעים לטפס, וטיפוס כמו שכולנו יודעים זאת קטגוריית העל של הרוכבים. 20 peaks הוא אתגר חדש שתופס תאוצה בארץ ובאיטליה, התחיל לפני 4 שנים ובקרוב ממש (31.5) תסתיים העונה הנוכחית אז אם עוד לא השלמת את האתגר כדאי לכם להזדרז כי לא נשאר הרבה זמן.
על רגל אחת, כדי להיות זכאי לתג ״מסיים״ עלייך לסיים 20 פסגות לפחות מתוך כ 110 אפשריות.

זה קל? לא תמיד! 

ישנן 60 פסגות שטח ו-49 פסגות כביש אפשריות לטיפוס והן פזורות בכל הארץ. סה"כ  שישה  חודשים לסיים את ה-20 שלך, בזמנך הפנוי עם תיעוד דרך ה strava. אם tאתה ספורטאי תחרותי בנשמתך וחשקה נפשך בהתמודדות רצינית יותר שגם הזמן ישחק תפקיד תוכל להתחרות על כל פסגה ולראות את הדירוג בstrava או באתר האתגר. כשהשיא הנו המקצה התחרותי, שמורכב מ 20 פסגות זהב במקצה השטח ו 20 בכביש. כאן יש אופציה להתחרות במקצה הכללי, לפי גיל, או מגדר, אבל רק 20 פסגות מוגדרות אלו, מעניקות ניקוד ונכללות בדירוג התחרותי.
קיימת גם אופציה להתחרות כקבוצה (בקטגוריה זו מובילים אריות הצפון) וכן להתחרות על מספר הפסגות המקסימלי.

נתוני השנה:
בשטח מובילה איריס מונטנו בנשים ואנגלו די וורוליו בגברים, בכביש מובילים ירון ליטן בגברים והדס מזר בנשים. כשבכביש הדומיננטיות של הסקווד (הנבחרת של טריהארד) מורגשת מאוד ומאכלסת את 3 המקומות הראשונים ו 5 בסה״כ בטבלת המובילים הכללית.
יהודה  פלד סיים 25 פסגות תוך פחות משבועיים מתחילת האתגר, והיה הראשון לקבל תג מסיים השנה, כיום הוא כבר עם מעל ל 70 פסגות, בהן כל עליות הכביש!!! דן חסיד מיד אחריו עם מעל ל 65 עליות בהן כמעט כל עליות השטח.
בתחרות השנה, ניתן לראות קבוצות רכיבה וטריאתלון חזקות, בניהן 4fitness של דן קוני, הסקווד של תום מרמרלי, כשגם טריהארד מתחרה כיחידה נפרדת בהובלת דני בן דרור.

ירון ליטן (ראשון בקטגוריה) בפיק של מעלה עקרבים | צילום: תומר פדר

להבדיל מהרבה תחרויות שהתבטלו, האתגר הזה גמיש ועומד בכל מגבלות משרד הבריאות ועל כן התקיים כמעט לפי התכנון המקורי. האתגר נושא פרסים סמליים, מחיר ההשתתפות נמוך וכולל חולצת רכיבה במחיר העלות. יש עמוד פייסבוק ודף אינטרנט, שמייצגים את התחרות בצורה יפה.

אוהבים לטפס? אל תשכחו להרשם לאתגר בשנה הבאה, בינתיים תתאמנו על הטיפוסים 🙂




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג