טודו בום: האם גם אתם ואתן מפלרטטים בקבוצות הריצה?

האם כולם מפלרטטים בקבוצות הריצה? בוודאי שלא. אבל תופעת הפלירטוט קיימת ובגדול בעולמות האקטיב לייף-סטייל למיניהן. המאמנת יעל לביא נותנת בהם סימנים...
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

"קבוצות הריצה של היום, זה כמו ריקודי העם של שנות ה-80. כולם באים לשם רק כדי להתחיל עם בחורות", ציינו בפניי כמה נשים כשהסבירו מדוע הן לא מצטרפות לקבוצת ריצה. האם יש אמת במשפט? מה קורה כאשר אנו מבלים שעות על גבי שעות עם רצים ורצות בסוג של אינטימיות תודעתית? האם הגבולות מטשטשים? ומה עם השמועות שרצות לאחר מכן?

האם כולם מפלרטטים בקבוצות ריצה? | צילום: PIXABAY

עוד כתבות ריצה בשוונג
לכל הטורים של המאמנת יעל לביא
כיצד הספורט יכול לחבר את הזוגיות שלכם?
האם הריצה גורמת לזוגות להתגרש?

נשים, גברים, רווקים, גרושים, נשואים ומה שביניהם. כולם היום נמצאים בקבוצות הריצה. אנדורפינים ושאר הורמוני האושר, זיעה, הרגשה עילאית אחרי כל ריצה, השכמה בשעות לא שגרתיות, שעות של ריצות משותפות, וואטסאפ זמין 24/7 והרי לכם קרקע פוריה ליחסים שגולשים לעתים ליותר מסתם חברות. שיחות אישיות מלב אל לב, מחמאות, קריצות ובקיצור פלרטוטים. כמובן שבנוסף לכך, עם ההתמכרות לריצה אנו גם מרגישים הרבה יותר טוב עם עצמנו, יותר מושכים ואף יותר סקסיים. על זה נוסיף את הבגדים הצמודים והמינימליסטיים. גברים ללא חולצות, נשים עם מכנסונים וגופיות הדוקות, מה שגורם "לבלבול" וטשטוש גבולות בין חברות אמיצה לתחום הרומנטי די בקלות.

אף אחד לא אוהב באמת לדבר או להודות בעניין ויתכן שגם אתם כרגע חושבים שמדובר בזוטות, אבל פלרטוטים היו וכנראה יישארו בזירות הללו תמיד ובכל מקום בו יהיו יותר משני גברים ונשים. ההבדל הגדול הוא שבקבוצות ריצה, יש פרמטרים נוספים שנכנסים למשוואה הרומנטית. ההוויה, חוויית ההצלחה שבאה במסגרת מאמצים, אינטראקציה גבוהה בין הרצים בזמן הריצה, אך גם בשעות שמעבר לריצה.

איך מזהים פלירטוטים?

זה בכלל לא משנה מה הסטטוס הזוגי, כולם חווים את זה מעת לעת. כמאמנת אני נחשפת לקצת מכל הדברים הללו. ההיא שמבקשת מההוא ללוות אותה בריצת נפח "כדי לא להיות לבד" במסווה של חצי-דייט;  ההוא שרק מציע שתרוצו באותו קצב כי "היום הוא חייב לרוץ בדופק נמוך" אבל בעצם מחפש תירוץ לשיחה מלב אל לב; ואם פעם היה צריך להתאמץ להזמין בחורה "לעלות לקפה", אז עכשיו כשסיימנו ריצה זה בכלל לא נשמע מופרך להזמין מישהי לקפה או ארוחת בוקר "כי סיימנו אימון רצחני".

הטייץ החדש ממש מחמיא לך | צילום: PIXABAY

רציתם לקבוע ריצה משותפת? במקום כמה תיאומים קטנים, העניין הופך לצ'יטוטים אל תוך הלילה. סיימתם ריצה בשעת ערב מאוחרת? אין כמו "לשבת על בירה" כדי להתאושש עם הפרטנר המבוקש. ומה עם המחמאות על הטייץ החדש? זה גם לא נראה מחשיד במיוחד כשאתם רצים ביחד אבל יכול לשדר עניין רב במין השני.

כבר שמעתי לא פעם ולא פעמיים שמועות על זוגות בהתהוות, רק משום "שהעזו" לבלות יותר מדי זמן על המסלול ביחד. יש גם את הז'אנר של הרצים והרצות שמתחילים עם אחד או אחת מהקבוצה ללא שום מחסום גם אם אחד מהצדדים ממש לא רווק. ויש את המפלרטטים הסדרתיים, כל בחורה חדשה בקבוצה זוכה לליווי צמוד או נשים שרצות ומחפשות את הרצים הכי אטרקטיביים בקבוצה כדי לרוץ איתם. האם כולם מפלרטטים בקבוצות ריצה? בוודאי שלא. יש באמת אנשים שבאים להכיר רצים וחברים חדשים ולרוץ איתם לשם הריצה בלבד באופן התמים ביותר. ובכל זאת לא ניתן להתעלם מהעובדה שהתופעה קיימת, הרבה יותר ממה שהעין רואה. העניינים גולשים הרבה מעבר ל"רק ריצה", רק מעצם העובדה ששום דבר לא מתחיל ונגמר סביב האימונים לעולם.



יעל לביא | מאמנת כושר וריצה ""אימונעים"




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג