בין איירונמן טאלין לאיירונמן פרנקפורט

מבחינתו של ליאור זך-מאור השבוע התחיל בכישלון מהדהד, המשיך עם מועקה מנטלית לא פשוטה, והסתיים נהדר מבחינתו. כך קרה המהפך
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני שבוע פירסמתי פוסט שעלה גם כאן בשוונג אחרי שנאלצתי לפרוש מאיירונמן טאלין בגלל היפותרמיה (ירידה בטמפרטורת הגוף). יום אחרי קיבלתי מאישתי את ברכת הדרך לנסוע לתחרות נוספת והחלטתי שהכי פשוט יהיה להמשיך מטאלין ישירות לאיירונמן פרנקפורט שהיה מתוכנן להתקיים בסופ"ש האחרון. לחזור לארץ ולנסוע שוב עלול להיות בעייתי מהרבה בחינות. הרשמה לתחרות, שינוי טיסות, הזמנת מלון, סגור העניין נוסעים לאיירונמן פרנקפורט.

לפעמים אתה למטה לפעמים למעלה. הכל זמני. ליאור זך מאור | צילום: טלי שינברג

אני מכיר את איירונמן פרנקפורט כמעט כמו שאני מכיר את הישראמן. מכיר את העיר, את התחרות, ומרגיש חצי בבית. מה גם שאחרי טראומת הקור רציתי תחרות חמה ופרנקפורט ידועה כתחרות חמה, שלא לומר ידועה לשמצה בהקשר החום. גם בשנת 2015 וגם בשנת 2019 היה שרב כבד בואכה 40 מעלות ביום התחרות וישראלים רבים "נכוו" ממנה תרתי משמע.

שבוע לא פשוט בכלל עבר עליי. אחרי טאלין הייתי מאוכזב, מבואס, וקצת איבדתי את הביטחון. אנרגיה נמוכה מאוד. כשהגענו לפרנקפורט הייתי מתוח מאוד. בעיקר בגלל החשש להיכשל שוב. כישלון אחד קורה. שניים ברצף זאת כבר מגמה, ואף ספורטאי לא רוצה בזה.

החלטתי להתחרות שמרני והגנתי יחסית, כשהמטרה העיקרית היא קודם כל לסיים. התחזית היתה לחום, אבל לא שרב וכך אכן היה בפועל. סביב 20-25 ברכיבה ואז סביב 30 בריצה. לפחות לא קר וגשם. גם זה סוג של נחמה כרגע.

השחייה בפרנקפורט מהירה ונוחה ולמרות השמרנות יצא זמן לא רע בכלל. זה עודד אותי ועליתי על האופניים מרוצה יחסית. אבל עדיין נצמדתי לתכנית הרגועה. מסלול הרכיבה באיירונמן פרנקפורט השתנה מספר פעמים במהלך השנים והשנה שינו שוב והוסיפו הרבה גבעות מכובדות ובסך הכל סביב 1,600 מ' טיפוס. המארגנים מדברים על 185 ק"מ אבל בגרמין שלי יצא מעט פחות, סביב 183. התנאים ברכיבה היו מצוינים עם מעט רוח וטמפרטורה חמה במידה הנכונה.

סיים חמישי בקטגוריה | צילום: טלי שינברג

הריצה בפרנקפורט נהדרת, 4 הקפות לאורך הנהר עם המון תחנות תזונה ועידוד. למרות החום הרגשתי טוב יחסית והצלחתי להוציא ריצה לא רעה במושגים שלי.

איירונמן פרנקפורט הוא אליפות אירופה באיש ברזל כבר הרבה מאוד שנים. והמקומיים סופר מאומנים וחזקים. אחרי הוואי, בפרנקפורט יש כנראה את הרכב המתחרים הכי חזק בסבב. סיימתי חמישי בקטגוריה אבל אין תלונות, בטח ובטח שזה דירוג שמבטיח גם סלוט ישיר להוואי, הרביעי שלי ברצף בשנים האחרונות.

השבוע הזה התחיל בכישלון מהדהד, המשיך עם מועקה מנטלית לא פשוטה, והסתיים נהדר מבחינתי. לפעמים אתה למטה לפעמים למעלה. הכל זמני.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • יוסי א הגיב:

    כולם יפרגנו, גם אני, אבל חושב שמכל זה אישתך הכי מלכה😁

  • לוקה ברש הגיב:

    איש ברזל וגם מרתון, כל מה שמוגזם, אינו בריא לגוף.
    תרוץ 5-10 ק״מ, כחלק מאורח חיים בריא. לא צריך להשתגע.

    1. Thumper הגיב:

      If you can't say something nice, don't say nothing at all

  • מתאמן קבוע הגיב:

    למען הדיוק- זה אבא של טמפר היה אומר…

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג